Terug naar overzicht
ik ben zelf niet bij maxim couture geweest, maar wel bij de outlet in eindhoven. Ik zou zeker wel eens gaan kijken, je moest maar iets vinden naar je zin! De prijzen liggen sowieso iets lager. Kijken kost niets he, als je in de outlet niets vindt, kan je nog steeds een afspraak maken bij de gewone winkel.
Geen ervaring bij Maxim's Couture, maar je hebt niets te verliezen, dus zou zeker eerst bij de outlet gaan kijken.
Mijn kleed komt van Maxim's maar dan in de winkel in Aarschot. Ik ben er heel goed ontvangen geweest. Ik weet wel niet hoe de outlet winkel is maar kijken kost geen geld :-). Ik denk dat je nog wel tijd hebt om een jurk te kiezen dus je kan rustig in verschillende winkels gaan kijken. Veel succes bij het maken van je keuze!!!
Mijn kleed komt van Maxim's in Mechelen. Heb ook outlet gekocht en heb maar de helft vd prijs betaald. Ben ook enorm tevreden over de service enzo!
Ik heb tot nu toe ook alleen maar positieve gevoelens en ervaringen met Maxim's. Ik heb niet outlet gekocht maar in de winkel in Mechelen. Maar zoals ze hierboven al zeggen; wat heb je te veliezen?
Ik ben in de winkel in Aarschot geweest. Heel ontspannen sfeer, je mag zoveel passen als je wilt en zelf in de rekken gaan neuzen. Ik heb uiteindelijk in een andere winkel gekocht omdat ik daar "het" kleed tegenkwam en ze dit merk niet verkopen bij Maxim's. Maar over de service bij maxim's zou ik zeker niet twijfelen. Met de outletwinkel heb ik geen ervaring. In de maand juli hebben ze ook soldenprijzen in hun gewone winkels. Daar kan je misschien ook een koopje tegenkomen. Veel succes!
Ik heb mijn kleed in de outlet in Mechelen gekocht... 50% korting gekregen op mijn droomjurk, leuk meegenomen! Verder ook heel tevreden over hen tot nu toe, ze waren absoluut niet opdringerig. Dit was het goedkoopste kleed dat ik gepast had (de andere kwamen uit het niet-outlet gedeelte) en toch was de verkoopster ook zo eerlijk om te zeggen dat dit kleed me het mooiste stond.