Terug naar overzicht
Wij zijn er onlangs naar en babyborrel geweest. Mooie zaal, lekker eten, toffe sfeer, beleefd, springkasteel voor de kids...
Wij gaan al 3 jaar naar een receptie daar en die is altijd in orde, een trouw van een kennis was ook super.Wij tellen af .. nog 24dagen dus stuur maar een berichtje als je daarna wil weten hoe het was. Wij kozen alvast voor de dj van de zaal en dat loopt heel goed 😃
Wij gaan al 3 jaar naar een receptie daar en die is altijd in orde, een trouw van een kennis was ook super.
Wij tellen af .. nog 24dagen dus stuur maar een berichtje als je daarna wil weten hoe het was. Wij kozen alvast voor de dj van de zaal en dat loopt heel goed 😃
Hey Anneleen Dan tel ik mee met jou af;-) super benieuwd naar jullie ervaring met de zaal! Wij hebben deze ook geboekt :-D Grz en je hoort zeker en vast nog van me!
Ik volg dit ook even. Wij hebben ook voor deze zaal gekozen.Het gaf ons onmiddellijk een goed gevoel.We zijn nog aan het twijfelen voor een eigen dj of de huisdj.
Hey Sanne ik heb ondertussen al een bericht gekregen van Anneleen ,ze waren zeerTevreden over de zaal,bediening,en DJ en zeer kindvriendelijk voor ons is dit zeker een plus punt. De communicatie met de mensen van de zaal vind ik persoonlijk super,niets is te veel,hoeveel vragen je ook hebt ze blijven altijd zeer vriendelijk. Wij gaan na de feestdagen kijken voor menu,maar ik denk dat wij de BBQ zullen nemen,Anneleen was hier ook zeer positief over.Grtjes Sofie
Hey sofie. Ik zie nu pas jouw reactie.Nu ben ik wat geruster want het is altijd wel wat afwachten hè. Wij zouden ook voor de Bbq formule gaan en het is inderdaad tof dat ze voor alles openstaan. Grtjes Sanne