Terug naar overzicht
He wendy ik denk dat je nog wel tijd hebt hoor om te zoeken, als je nu begint ben je nog ruim op tijd, bij ons wisten we pas het uur als we onze ondertrouw gingen doen en die kan je pas max 6 maanden op voorhand, misschien dat het bij jullie anders is :)
Proficiat!ik zou nu beginnen te zoeken :-)Aanrader is Youniek in Turnhout, duurste kleed is er 900eur, zeer vriendelijk en mooie kleedjes vond ik! Heb het mijne er ook besteld omdat we zoals jullie alles zelf betalen en ik dus niet te duur wilde gaan maar wel mooi uiteraard!Succes met de zoektocht!
Ik trouw zelfde dag als jouw en bestel normaal deze avond mijn jurk. Raad van vrouw in de winkel was dat ik kon wachten op de nieuwe collectie (eind oktober) maar dan moest ik snel beslissen plus rekening houden dat sommige jurken door lange levertijd niet gingen. Mijn raad is gewoon kijken en als je de jurk tegenkomt toeslaan. Binnenkort ook solden en dan in september stockverkoop van oude collectie. Geen paniek hebben hierover. Sommige winkels zeggen dat 6maznd op voorhand kiezen nog ruim optijd is. Hangt dus af van waar je gaat kijken.Tips kan ik moeilijk geven, wij betalen ook alles zelf, maar ik wou nu wel een mooie jurk dus heb er niet echt naar gekeken. Jurk kost 1335 plus 45 euro voor retouches. Moest je van de kanten van Deinze zijn is Elena een aanrader. Niet zo duur en super vriendelijk
wij hebben onze trouwdatum kunnen reserveren alsook het uur dat we wouden trouwen. ik zou eens navragen want als je er vlug bij bent voor de datum en het uur dan kan je misschien je uur nog kiezen. de aangifte zelf kan pas max 6 maand op voorhand en min 3 weken voor de gereserveerde datum.