Terug naar overzicht
Ik denk dat je wel net de duurste locaties hebt uitgekozen..Zou Elysee in genk niet beter binnen jullie budget passen? Of iets verder in de regio zoeken. :)
Inderdaad, deze feestzalen behoren toch tot een duurdere categorie. Enkel Dennenhof, daar moet je rekenen op min. 65 euro per persoon. Eventueel Rubenshof in Alken, een echte aanrader!
Beste VeroniqueHangar 58 is een toplocatie... heb er verleden jaar een huwelijk gehad en was zeer tevreden over de samenwerking met hen.Ook De Barrier en Stiemerheide zijn zeer mooie locaties.Nu zoals hierboven reeds vermeld zijn dit wel locaties die in een iets duurdere categorie vallen, maar prijs/kwaliteit top zijn. Om onder de 10.000 euro te blijven gaat dan moeilijk zijn. Vriendelijke groetDavywww.allegebeure.be
De vrije valk in hoeselt?
Dag Véronique, ik heb offertes van 2 van deze zalen en nog een heel aantal andere in de buurt. Ik wil je ze gerust doorsturen als je je mail adres geeft. Groetjes
Dag Sofie, je mag gerust de offertes door sturen op mailadres veronique.bisschops@hotmail.comBedankt allen voor de reacties :)Groetjes Veronique
Dag Sofie, zou je mij die offertes ook eens willen mailen? Wij zijn nog op zoek naar een zaal in ongeveer dezelfde regio. debkesmeets89@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes Deborah
Hoi Sofie, Als het niet teveel moeite is, had ik ook graag de offertes bekeken. Valerie_sweldens@hotmail.comAlvast bedankt!!!
Hoi Sofie,Ben jij toevallig in De barrier geweest? Dan had ik graag ook eens de offerte bekeken.cindy_lens@hotmail.comAlvast bedankt!!