Terug naar overzicht
Dag Michiel, ik kan er zeker iets moois van maken als professioneel muzikante.Bekijk anders eens mijn infopagina of lees de reacties van verschillende koppels in mijn gastenboek. Voor meer info mag je me altijd contacteren via tantrijn@hotmail.comGroetjes,Sanderijn
Wij gaan samen werken met Chris Corn hij verzorgt zowel onze dienst als onze receptie, prachtige stem er zijn fragmenten van hem te zien op you tube
Hey ik kan echt waar Ellis Grace Wilson aanraden!. Een echt toppertje je kan ze vinden op,soundcloude en facebook. Ze kwam ook al meermaals op marathon radio en doet tal van grote evenementen. Dit is een zeer straffe madam!
wysiwyg singers!
Wij hebben het Sanderijn Verstraeten zaterdag ll. 21/06 absoluut niet gemakkelijk gemaakt met onze liedjeskeuze. Intredelied : Pachelbel Canon in D Major. Luisterlied : Christina Perri - A Thousand Years. Verrassingslied : I loved him first - Alessandra Maccagni. Intredelied = piano/viool "kippenvelmoment". Laatste twee werden niet alleen zeer professioneel gebracht, maar ook life gezongen. Wat die dames gebracht hebben... Klasse ! zeker een terechte aanrader.
Hey,Zoals Veronique raden wij Ellis Grace Wilson aan. Zij heeft live gezongen met piano tijdens onze misviering. De muziek was echt prachtig! Zowel op youtube als op soundcloud kan je een aantal van haar demo's vinden.Groetjes
Dag Michiel, Proficiat met jullie huwelijksplannen!Als jullie houden van muziek met soul luister dan eens op www.josephinesings.be Veel geluk,Jozefien