Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met Couture Ann in Aalst?

25-6-2014 23:00:33
Beste bruidjes,

Op het forum las ik wat gemengde commentaren over couture Ann in Aalst, maar sommigen dateren al van enige tijd geleden. Is er iemand nog recent geweest voor een jurk en wil je je ervaringen delen ajb?

Weet er nog iemand in welke winkel in de regio Aalst ze jurken van Ladybird verkopen?

Bedankt !
Nele

Nele
4-7-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1279

Cindy
19-9-2014
 Meld misbruik26-6-2014 19:39:48

ik heb een jurk van ladybird uit couture ann en ik was wl erg goed geholpen ik zou zo terug naar daar gaan.

Nele
4-7-2014
 Meld misbruik28-6-2014 7:44:18

Ik trouw volgende week ook in een jurk van bij Couture Ann. Het is wel geen Ladybird. De eerste keer was mijn ervaring niet zo super. Dit was op de opendeurdag. De bazin is niet altijd even vriendelijk maar ze is wel zeer eerlijk.
Nadien heb ik toch een afspraak gemaakt omdat ik ook een Ladybird wou. De 3 volgende afspraken zijn steeds zeer goed verlopen. Dus ik zou zeker terug gaan.

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-6-2014 17:29:36

Mijn tante kocht er haar suitekleed (rok + top) voor de trouw van mijn nicht. Zij is nogal zwaar voorzien en het topje dat zgn. "op maat" was, was verschrikkelijk slecht aangepast. Ze is op het avondfeest naar huis gereden (en dat was een serieuze afstand) om iets anders te gaan aantrekken. Mijn mama heeft het nadien herwerkt, zodat ze het nog kon aandoen op de doop van hun eerste kindje.

Mijn schoonmama kocht er vorig jaar haar suitekleed en ik was er bij als ze het afhaalde. Er zat er rare bobbel in aan de rug, ze hebben het drie keer opnieuw aangepast, wij telkens tussendoor iets gaan drinken. Uiteindelijk werd het alleen maar erger en heeft ze het dan zo maar meegenomen. Ik zou er in haar plaats niet vertrokken zijn voor het goed was (die jurken zijn tenslotte niet goedkoop en je draagt ze meestal ook maar één keer), maar het arme mens durfde niet meer klagen, de naaister werd ook half kwaad omdat we aan het "muggenziften" waren.
De stola die zo duur was omdat "hij uit één stuk is en geen naad heeft", hadden ze blijkbaar toch ingekort en had nu wel een naad. Dat werd zomaar gedaan, zonder iets te zeggen. In dat geval had ze wel een andere stola, goedkoper, met ook een naad kunnen kopen he...

Als het perfect zit: doen, als het moet aangepast worden kan je beter op een ander hetzelfde kleed kopen denk ik. Of op z'n minst op je strepen staan en niet bang zijn om iets te zeggen. De dochter is inderdaad steeds vriendelijk dus wees daar niet bang van.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik30-6-2014 8:36:32

Nele,

Ik ben op 7 juni 2014 gehuwd in een jurk gekocht bij couture ann. Betreft model 34111 van Ladybird. Mijn ervaring is dat de vriendelijkheid meestal ver te zoeken is en dat ze eigenwijs zijn. Door hun jarenlange ervaring menen ze te denken dat ze het beste weten en daar heb ik mij enorm aan gestoord. Maar uiteindelijk bleek dat ze het bij het rechte eind hadden en was het een geluk dat ik niet doorgedramd had om mijn bruidsjurk losser te laten "zitten"of ik was ze halverwege verloren :-)

Waar ik mij aan nog het meest heb aan gestoord is hun schoenenpolitiek:-) de eerste maal willen ze 2 paar bestellen maar als blijkt dat geen 1 van de 2 paar goed zitten willen ze de keer erop maar 1 paar bestellen en altijd verplicht om ze te kopen. Bij de eerste bestelling (of ze nu goed zitten of niet)worden ze op de bon gezwierd:-) Resultaat: heb bij hun zeker 1 maand moeten wachten op mijn schoenen en bleken uiteindelijk toch niet dat te zijn maar verplicht om te nemen. Heb dan 2e paar besteld bij Isabella in Gent in de Dampoortstraat en had ze op 3dagen. En pasten ze niet , niet verplicht om ze te kopen. SUPERSERVICE !!!

Maar terug naar Couture Ann!!! Al bij al kennen ze echt wel hun vak en leveren ze perfect maatwerk en moet je soms met tegenzin je aan hun overleveren maar het resultaat mocht er absoluut zeker zijn!!! Wat de vriendelijkheid betreft soms eens deftig op de tanden bijten:-) Ik heb er geen spijt van dat ik geweest ben maar of ik er nog zou teruggaan.....

Nele
4-7-2015
 Meld misbruik30-6-2014 22:23:31

Dames,

Bedankt voor jullie eerlijke feedback !

Met vriendelijke groeten,
Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info