TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sabrina
20-9-2014
|
26-6-2014 14:34:15
Mijn kleed is gekocht bij Cermo te Zoersel. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de zaak.
Ik had op internet een kleed gezien en een mailtje gestuurd met de vraag of ze dit kleed hadden. Ze hadden daar het gewenste kleed en hadden dit speciaal voor mij opzij gehangen zodat ik het zeker kon passen.
Ze hebben daar nu ook een spiegel waarop ze foto's kunnen projecteren van jurken die jij hebt aangehad. Ze trekken dan met een tablet een foto van jouw als je het kleed aan hebt en dit laten ze dan geregeld terug zien, waardoor je steeds kan terug zien.
Nadat ik beslist had welke jurk ik wou, dan kregen wij een glaasje cava aangeboden! Heel leuk :)
|
|
sanne
6-9-2014
|
26-6-2014 14:34:44
Ik zou er eentje per keer doen :) het is nogal overweldigend vond ik zelf, en zo heb je wat tijd om alles te laten bezinken.
|
|
Julie
30-4-2015
|
26-6-2014 15:26:23
Als er voldoende tijd tussen de afspraken zit lijkt dit haalbaar. Gewoon rustig aanpakken en ervan genieten!!
Geen ervaring met de 2 winkels die je opnoemt. Cermo heb ik groot artikel van gezien in trouwmagazine, leek mij een super concept
|
|
Marie-Constance
16-8-2014
|
26-6-2014 16:18:11
Hier ook kleed gekocht bij Cermo! Super vriendelijke mensen, en heel eerlijk! Leuk dat je in het groot geprojecteerd wordt op de spiegels, geeft je echt een ander beeld van jezelf.
2 winkels lijkt me haalbaar, maar is wel overweldigend.
ik had afspraken gemaakt bij 4 winkels, maar uiteindelijk maar 2 gedaan omdat ik m'n kleed al gevonden had!
|
|
An
20-2-2015
|
26-6-2014 16:42:29
Twee winkels op 1 dag is inderdaad doenbaar, maar niet te onderschatten. Het is toch wel vermoeiend/overweldigend. Ikzelf heb op 2 dagen tijd 3 winkels gedaan en in de 3de winkel besteld.
|
|
Ianthe
11-4-2015
|
26-6-2014 16:47:05
Bedankt al allemaal ! Helpt me echt verder !
Zijn er mensen die ervaring hebben met Le Chapeau (Antwerpen)? Ik vond ze daar nogal stroef en opdringerig overkomen. Ze vragen je ook om 50 EUR over te schrijven als waarborg voor je afspraak om te komen passen. Hebben jullie dat ook bij andere winkels gehad?
Ervaringen met Bruidshuis (Merksem) of andere échte aanraders (omgeving Antwerpen misschien bij voorkeur)?
|
|
Katrijn
16-8-2014
|
26-6-2014 21:39:11
Ik heb mijn kleed gevonden bij de Jagré op de Bisschoppenhoflaan in Deurne. Het fijne daar, vond ik, is dat je zelf rond mag kijken en de trouwkleden uit het rek mag halen. Je kan daar trouwens ook altijd terecht zonder afspraak.
Bij JPC ben ik ook geweest. Daar kies je trouwkleden vanuit boeken... Ik vond dat een nogal eigenaardige manier van werken. Wel goed en hartelijk ontvangen en geholpen geweest.
|
|
Mieke
15-5-2015
|
27-6-2014 0:02:53
Ik ga zaterdag naar het bruidsparadijs in merksem ik laat je het weten... vind ik mijn zin hou ik mij die winkel...
|
|
carmen
|
27-6-2014 0:53:02
Ik had een afspraak bij le chapeau. We zijn daar zeer goed ontvangen, eerste half uur kennismaking over hoe je feest ze zal uitzien, hoe je er wilt uit zien, hoe is je persoonlijkheid. .. Daarna jurken passen! De 3de jurk was prijs! En ruim binnen het budget! Nog andere jurken gepast, maar mijn keuze stond vast. Ik heb het kleed meteen besteld. Ik had nog een andere afspraak maar die heb ik afgezegd. Ik had verkoopdter latipha, echt een zeer aangename vrouw die eerlijk haar meniing zei. Het kon niet beter verlopen! Veel succes!
|
|
Delphine
14-9-2013
|
27-6-2014 21:28:48
Hoi, La Tiara in Antwerpen is ook wel een aanrader. Kleinere winkel maar toch veel keuze en heel erg vriendelijk! Ik heb ook één winkel in de voormiddag gedaan en één winkel in de namiddag, en vond dat perfect doenbaar (ook al moesten wij tussenin nog met het openbaar vervoer van Antwerpen naar Mechelen)! Veel succes!
|
|
Lien
7-6-2014
|
28-6-2014 22:03:56
Ik heb slechts 1 winkel gedaan (Elena in Deinze) en daar was het prijs bij de 7e jurk die ik aanhad!
Je krijgt 5 ringeltjes die je aan de kapstok mag hangen van de jurken die je mooi vindt, die worden uit de rekken gehaald om te passen, en als blijkt dat je droomjurk er toch nog niet tussen zit, haalt ze nog andere jurken uit de rekken die in dezelfde stijl liggen.
Ik had wel op voorhand op internet gekeken welke jurk ik ongeveer wou en gezien dat Ladybird het best bij mij paste, daar ik kleur in de jurk wou (http://www.fotograafflorian.be/2014/06/een-mooie-en-war... ).
Eens je je droomjurk gevonden hebt, heb je toch geen interesse meer voor een andere, en dan is meer winkels doen toch tijdsverlies... Begin bij die 2 winkels en evalueer zou ik zeggen :)!
|
|
Lorena
26-8-2017
|
28-6-2014 23:00:29
Ik zelf heb mijn jurk besteld in le chapeau te bree. En ben gewoon super tevreden van de winkel!!
Ik was met een klein hartje naar daar vertrokken omdat ik toch verschillende negatieve commentaren had gelezen hier op het forum van ze zijn onvriendelijk tot pusherig tot je laten betalen om een jurk weg te hangen voor je bedenktijd... Wel ik heb niks van dit alles meegemaakt!!!!
Ik ben daar toe gekomen met mijn schoonmama,schoonzus, en mijn 2 getuige,ze hebben ons direct naar de afdeling bruidsmode begleid en dan mochten we even wachten tot onze verkoopster kwam. Ze heeft ons dan naar de paskamer begleid en mij gevraagd wat dat mijn budget was en wat voor soort kleed ik voor ogen had. Heb haar onmiddellijk verteld dat ik gek was van het merk pronovias maar dat ik verschillende modellen mooi vond, en er dus nog niet echt uit was... Dit was helemaal geen probleem want ik mocht zelf de rekken ingaan en de modellen die ik mooi vond aanduiden, en dit mocht mijn aanhang ook doen!! Dus we zijn met ons alle de rekken ingedoken en in een mum van tijd had ik een 12 jurken die ik heel mooi vond waaronder mijn jurk waar ik eigenlijk al verliefd op was sinds ik hem op foto gezien had. Dan heb ik mogen passen en de verkoopster gaf bij alle jurken heel eerlijk haar mening!!
Het fijne vond ik vooral dat , voordat het gordijn naar mijn aanhang werd geopend, de verkoopster echt zei pak uw tijd kijk wat dat jij vind van de jurk en dan laten we hem pas zien! En heel belangerijk vond ik ook dat het kleed onmiddellijk op maat werd gemaakt met van die knijpers( in een andere winkel werd dit gewoon wat aangetrokken met de hand!!) en ik eigenlijk volledig in orde was met sluier en al voordat mijn aanhang mij zag!!! Ik heb uiteindelijk alle jurken gepast en mijn jurk als laatste aangepast. Ik was op slag verliefd!! Ik heb bijna 1 uur lang in de jurk die ik gekozen heb mogen rondlopen, mijn maten werden dan genomen er werd nog naar accessoires gezocht die perfect bij de jurk pasten... Ik heb een super service gehad echt waar!! Na afloop hebben we zelfs een glaasje cava aangeboden gekregen!!!! Ik ben super tevreden over le chapeau te bree!!
Cermo dat is een ander paar mouwen, toen ik belde voor een afspraak 15 maanden voor mijn huwelijk kreeg ik de eigenaar aan de lijn. Hij vroeg mij onmiddellijk naar mijn trouwdatum. Toen ik hem zei volgend jaar juni kreeg ik te horen dat ik maar 1uurtje de tijd kreeg om eens te komen kijken, en dan moest ik maar eens tegen december terug gaan om te gaan passen... Ik zei dat ik dat niet wou maar onmiddellijk wou passen werd de eigenaar lastig. Hij vertelde mij dat ik dom was om nu al te komen passen en dat tegen de tijd dat ik trouwde in een oude jurk zou rondlopen... Dus daar heb ik geen afspraak meer gemaakt....
|
|
Ianthe
11-4-2015
|
29-6-2014 10:50:43
Thanks allemaal!
Misschien in navolging hiervan een iets persoonlijker/financieel vraagje... Ik zou graag een jurk tussen de 1.000 en 1.500 EUR vinden. Hebben ze ook in JPC en La Tiara (en de andere genoemde winkels) een ruim aanbod hierin?
Xx
|
|
Veva
28-9-2013
|
29-6-2014 12:26:41
Ik heb mijn kleed gekocht bij La Tiara en dat was juist onder de 1000 €. Ze hadden een zeer ruime keus in dit budget. Zeker eens langsgaan als je in de 2 andere zaken niets vind. La Tiara is echt een aanrader. Ze nemen het passen zeer ernstig en persoonlijk en nemen echt de tijd voor jou (ze sluiten zelfs hun winkel als ze een passend bruidje hebben, dus je hebt hun volle aandacht).
|
|
Mieke
15-5-2015
|
1-7-2014 21:46:37
In bruidsparadijs ook zoiets rond 1000 a 1500
|
|
Mieke
15-5-2015
|
1-7-2014 21:49:56
Lien wooow wat een prachtig kleed heb je op fotokes tezien dikke proficiat. Ik ben ook zot van rood en met die tinten super kon die band eraf??kan je mij in prive bericht sturen hoeveel jou kleed gekost geeft?als je niet wil np ze.....tnx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|