Nu Online
Momenteel zijn er 548 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte duiven, trouwpaleis.com

26-6-2014 19:31:55
Hoi iedereen,

Het is misschien niet echt meer van deze tijd, maar ik wil dolgraag twee witte duiven laten vliegen als we het gemeentehuis uitkomen... Nu is het nogal moeilijk te vinden in Antwerpen. Uiteindelijk wel bedrijf gevonden via internet maar ik weet niet of dit goed is.. Heeft iemand ervaring met trouwpaleis.com te merksem? Of misschien een andere suggestie?

groetjes

katleen
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 848

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik26-6-2014 19:53:42

Hey Katleen,
Wij hebben ook witte duiven los gelaten. En dit omdat mijn vader duivenmelker is. Mss moet je gewoon opzoek gaan naar een duivenmelker. Dan kan je al eens oefenen voor ze vast te houden en ze ook los te laten. Want als je wat wildere duiven hebt moet je ze natuurlijk wel kunnen vasthouden tot de foto. En als je ze van een Melker kunt hebben moet je mss ook niet zoveel betalen.

Liefs Caroline

katleen
4-10-2014
 Meld misbruik26-6-2014 20:24:31

Hoi Caroline,

Ik heb eerst gezocht naar een duivenmelker maar in Antwerpen is dit moeilijk te vinden.. De site die ik vond is in Merksem, en was niet heel erg duur, 45 EUR voor twee duiven in een mooi 'mandje' maar na een beetje mailverkeer merk ik dat het precies niet heel erg professioneel is en ik zou niet willen dat die duifjes verloren vliegen ofzo..
Ik zoek nog even verder, alvast bedankt voor je reactie.

groetjes

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik27-6-2014 7:47:16

Katleen, duiven vliegen noaal niet verloren en anders zijn ze gewoon niet goed op geleerd. ;-) dus daar moogde u geen zorgen om maken. Al de duiven dat je in't stad ziet lopen zijn wilde duiven en maar enkele van een Melker. Ge kunt eens gaan zien in Merksem e. Dan ziede in ene keer of ze verzorgd zijn.
Liefs en succes met de zoektocht

mariane

Meld misbruik13-2-2015 11:34:10

Ik heb vaker bij trouwpaleis.com duiven gehuurd , de duiven zijn heel mooi wit
Ik heb ze laten bezorgen en ook soms op gehaald .

Het was een vriendelijk man en heeft ook harte mandjes die krijg je als je de duiven laat bezorgen

ik ben tevreden mocht ik weer duiven nodig hebben dan bel ik zeker op
en goedkoop zijn ze

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...