Terug naar overzicht
Hey Katleen, Wij hebben ook witte duiven los gelaten. En dit omdat mijn vader duivenmelker is. Mss moet je gewoon opzoek gaan naar een duivenmelker. Dan kan je al eens oefenen voor ze vast te houden en ze ook los te laten. Want als je wat wildere duiven hebt moet je ze natuurlijk wel kunnen vasthouden tot de foto. En als je ze van een Melker kunt hebben moet je mss ook niet zoveel betalen. Liefs Caroline
Hoi Caroline, Ik heb eerst gezocht naar een duivenmelker maar in Antwerpen is dit moeilijk te vinden.. De site die ik vond is in Merksem, en was niet heel erg duur, 45 EUR voor twee duiven in een mooi 'mandje' maar na een beetje mailverkeer merk ik dat het precies niet heel erg professioneel is en ik zou niet willen dat die duifjes verloren vliegen ofzo..Ik zoek nog even verder, alvast bedankt voor je reactie. groetjes
Katleen, duiven vliegen noaal niet verloren en anders zijn ze gewoon niet goed op geleerd. ;-) dus daar moogde u geen zorgen om maken. Al de duiven dat je in't stad ziet lopen zijn wilde duiven en maar enkele van een Melker. Ge kunt eens gaan zien in Merksem e. Dan ziede in ene keer of ze verzorgd zijn. Liefs en succes met de zoektocht
Ik heb vaker bij trouwpaleis.com duiven gehuurd , de duiven zijn heel mooi witIk heb ze laten bezorgen en ook soms op gehaald .Het was een vriendelijk man en heeft ook harte mandjes die krijg je als je de duiven laat bezorgen ik ben tevreden mocht ik weer duiven nodig hebben dan bel ik zeker op en goedkoop zijn ze