Nu Online
Momenteel zijn er 506 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht fotobox/paal huren 5 juli (plaats Kapellen)

26-6-2014 21:31:13
Hey bruidjes,

Nog 10 dagen en mijn grote dag breekt aan! Alles geregeld, enkel het gasteboek. Wij wilden een fotobox huren waar de fotootjes direct uitkomen in strookjes mazr alles lijkt al verhuurd! Als iemand weet waar ik er nog eentje kan vinden of een ander tof idee heeft,,,, altijd welkom :-)

Groetjes,
Naomi

Naomi
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1112

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik28-6-2014 17:09:58

De Feestflitser al geprobeerd?

Lien
7-6-2014
 Meld misbruik28-6-2014 21:50:37

Omdat wij zo'n flitspaal te duur vonden (550 à 650 EUR), hebben we een Nikon D3200 op een statief gezet, met afstandsbediening, tv-scherm, zetel van de zaal en leuke attributen.

Hierbij heb je geen fotostrookjes op het moment zelf, maar wel leuke en grappige digitale foto's die je achteraf nog kunt afdrukken en opsturen!

LUC

Meld misbruik28-6-2014 22:06:52

Naomi,

Lucky's DvDBabbelbox maakt film en foto wanneer de gasten voor de DvDBabbelbox komen te staan. Afdrukken op de avond zelf kan ik niet. De Digitale versie is 's anderdaags wel reeds beschikbaar.

Veel succes met jullie huwelijk.

http://www.luckysdvdbabbelbox.be

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik29-6-2014 8:36:51

Wij hebben de Babbelbox app gedownload (15euro). Zelf iets in elkaar geknutseld om de ipad aan te bevestigen. Iedereen kan dan een filmpje maken om een boodschap in te spreken. We hebben dan wat vragen geplakt rond de ipad: wat vond u van het kleed, was het eten lekker, waaraan denk je als je het bruidspaar ziet, wat wens je hen toe, hoe zal hun eerste kindje heten etc.
Echt leuk en goedkoop :-) (de app is zo opgevat dat je de andere dingen op de ipad kan blokkeren, zodat gasten enkel kunnen start en stop doen. Mails, andere apps, ... Worden afgeschermd )

Michele
20-6-2015
 Meld misbruik29-6-2014 13:05:06

Wij hebben de feestflister gekozen. Het is inderdaad niet super goedkoop, maar wel super tof en al ineens een aandenken/bedanking.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...