TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thannée
6-9-2014
|
27-6-2014 13:37:10
Beste Britt,
Wij hebben zelf onze uitnodiging op de pc gemaakt en bij onze lokale drukker laten drukken. Ik zal je het voorbeeldje doorsturen als je me even je email adres bezorgt. Ons thema is film en we hebben de uitnodiging als een klipbord gemaakt maar dan van papier en op de achterkant een "rode loper" uitnodiging geschreven.
Groetjes Thannée
|
|
Jessie
13-9-2014
|
27-6-2014 16:54:19
Dit was ons begin tektstje op de uitnodiging, dit vonden wij ook wat losser en leuker ;) We gaan lekker trouwen en samen een
nestje bouwen.
Met een mercedes of een geit, ’t is ons allemaal gelijk.
Met veel mensen om ons heen
zullen we ons JA-woord geven één voor één
’t zal gebeuren op ../../....
om ....
|
|
Karen
10-10-2015
|
30-6-2014 20:16:01
Hallo Britt,
Ik heb veel op internet en pinterest gezocht. We vonden niet meteen iets dat we écht super vonden, dus zijn we uiteindelijk -met een voorbeeldje van op internet- naar een ontwerper gegaan. Hij vraagt maar 50 euro voor het ontwerpen.
Drukken doen we dan via internet, de ontwerper werkt vaak met "printconcept" en is hier heel tevreden van, dus dit zal het waarschijnlijk ook wel worden bij ons.
Veel succes ermee!
Karen
|
|
Marije
6-9-2014
|
16-7-2014 10:11:44
Dag Britt,
Ik ben een zelfstandig grafisch ontwerpster die ook binnenkort gaat trouwen, ik op 6 september :-) ik heb dus ook zelf mijn uitnodiging ontworpen, te zien op mijn facebookpagina (https://www.facebook.com/mereldesigns?fref=ts )
Ik hou enorm van het ontwerpen van trouwuitnodigingen, dus misschien kan ik je helpen? (je hoeft niet eens 'klant' te zijn, ik kan je ook tips geve qua drukkerij enz.)
Je kan mij altijd contacteren via de facebookpagina.
Groetjes, Marije
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|