Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30 Mei 2015 bruidjes ? Of mei / juni 2015 :)

27-6-2014 20:28:05
Hey toekomstige bruidjes!

Trouwt er iemand van jullie op 30/05/2015 of rond die periode? Ik zoek bruidjes die samen met mij hun planning / voorbereiding willen delen. Wanneer gaan jullie kijken voor jullie kleed? Hebben jullie al een dj? Fotograaf? :) In het kort : wat plannen en wanneer plannen. Bedankt!

Gaëlle
30-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1052

Nele
23-5-2015
 Meld misbruik27-6-2014 21:07:47

Het, wij trouwen een weekje vroeger (23/05/15). Wij hebben de feestzaal, het vervoer, de ceremoniemeester, de dj, fotograaf en het gemeentehuis al vastgelegd.

Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik27-6-2014 21:51:57

Amai dat is al heel wat :) super! Wij enkel de feestzaal. Fotograaf is normaal ook in orde, we komen binnenkort eens samen om alles te bespreken. Het gemeentehuis kan bij ons maar 6 maand op voorhand, ik dacht dat dit overal zo was. Misschien moet ik toch is naar de gemeente bellen. Hoe hebben jullie dj gevonden? Dit vinden wij zo een moeilijke.

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik27-6-2014 22:01:13

Bij ons kon de gemeente normaal ook pas 6 mnd op voorhand. Ik ben er gwn heen gegaan en 9 mnd op voorhand lag dit al vast :D. Gwn proberen

Gitta
22-5-2015
 Meld misbruik28-6-2014 7:24:59

Hoi, wij trouwen ook vroeger hebben ook het uur aan de gemeente al doorgegeven, feestzaal ligt vast, kerk ook, fotograaf, nu zijn we met het vervoer en onze reis bezig.

majona
30-5-2015
 Meld misbruik28-6-2014 10:36:33

Hey Gaëlle,

wij trouwen ook op 30 mei 2015 en wat staat er bij ons als vast:

Feestzaal - Dj - Fotograaf - ceremoniemeester - hotel - kapster/schminkster - gemeentehuis staat gereserveerd op 22/5 - kerk staat ook al gereserveerd - save the datekaartjes zijn net rondgedeeld en de uitnodigingen heb ik ook al volledig ontworpen en staan klaar om binnen 6 à 7 maand gedrukt te worden.

Bloemist hebben we vorige week bezocht en mogen we binnen enkele dagen onze offerte verwachten én volgende zaterdag 5/7 ga ik mijn kleed kiezen. Ondertussen ook al opzoekwerk aan het uitvoeren mbt de huwelijksreis.

Leuk dat we op dezelfde dag trouwen!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik28-6-2014 15:31:54

Helabah ,

wij trouwen op 15 mei 2015 :-)
Wat ligt al vast : Dj Bonne een heel goede is de kanten van oost vlaanderen weet niet van waar jij bent? Onze fotograaf en de feestzaal ook al. Kapster moet ik afspraak nog maken maar ze weet er al van...vandaag eens gaan kijken voor een kleed volgende week naar een andere winkel...save the date kaartjes al een paar verstuurd en uitgedeeld :-) gemeentehuis konden we pas 1 jaar op voorhand vastleggen die dag conge genomen alle 2 dan doorgereden om de kerk vast te leggen....

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik28-6-2014 22:41:42

Hey Gaëlle,
Ook wij trouwen voor de tweede keer (zijn al getrouwd voor de wet) op 15/05/2015.

We hebben al:
- Kerk
- Dj
- Feestzaal
- Kleed
- Fotograaf
- Uitnodigingen ontworpen
- Save the dates verstuurd
- Getuigen gevraagd
- Idee bedankjes
- Fotokaders voor op tafel
- Basis tafelnummers voor de gasten (filmrolletjes)

Mijn voorbereidingen kan je volgen op https://sites.google.com/site/jolienenbrecht/
(Je moet wel eerst via e-mail toestemming vragen, om te voorkomen dat gasten hier alles al op voorhand kunnen bekijken )

Marleen
14-8-2015
 Meld misbruik29-6-2014 20:56:13

Hallo!
Ik wil je alleen maar 1 goede raad geven, neem zo snel als mogelijk een goede weddingplanner onder de arm, geen zorgen en vol vertrouwen naar je mooie dag toeleven. Michele Vanherle uit Limburg heeft ons al veel tips gegeven en neemt de organisatie onder haar hoede!
Maak er een mooie dag van!

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik30-6-2014 14:31:32

Wij trouwen op 15/05/2015.
Zaal en dj liggen vast. Volgende week gesprek met fotograaf en eerste contact met Huis van de Mens gehad.
Uur gemeentehuis kan bij ons ook maar 6 mnd op voorhand. Helaas....
Kleed begin april besteld.
Schoonbroer is bezig met ontwerp uitnodigingen.
Dat is het zowat denk ik....

evelien
9-5-2015
 Meld misbruik1-7-2014 12:32:47

Wij trouwen op 9/5/2015.
Wij hebben al zaal, fotograaf, dj en vervoer
Volgende week zaterdag ga ik kijken voor een kleed... spannend !

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik1-7-2014 21:18:43

Waar ga jij gaan kijken Evelien?

evelien
9-5-2015
 Meld misbruik2-7-2014 14:58:34

Ik ga naar Youniek bruidsmode in Turnhout. Ik hoop dat ik daar iets vind! Ben zelf geen magere en wil ook niet teveel centjes aan de bruidsjurk geven.

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik2-7-2014 21:17:28

Ok bedankt :-)

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik2-7-2014 21:39:01

hallo ,

Bij ons ligt de feestzaal vast en voor de rest niets eigenlijk,... ben de hele tijd mezelf aan het voorhouden dat dat te zot voor woorden is om dat al allemaal te regelen, is nog een jaar... aan de andere kant ... 2 uurtjes op dit forum huppelen en k ben precies in organisatiemodus geschoten!
aan allen veel succes en ik zal dit hier wel beetje blijven volgen :-)

Melissa
23-5-2015
 Meld misbruik8-7-2014 16:40:31

Hey,

wij trouwen op dezelfde dag als jullie, 30 mei 2015!
Het lijkt nu allemaal nog zover weg ;)

Hieronder een lijstje van wat wij al in orde hebben gebracht :

- onze trouwlocatie, de Zilte Zoen in Elversele
- DJ, werkt samen met de zaal dus dat was snel gekozen
- het gemeentehuis - ik heb hiervoor ook wel een paar keer moeten bellen maar in 2015 zijn er 3 verlengde weekends dus wou wel zekerheid
- fotografe is ook in orde
- heb op13/9 een afspraak bij Cermo in Zoersel voor mij trouwkleed

Kapper/visagiste/vervoer ligt nog niet vast
& ik vind het ook nog een beetje te vroeg om al over onze uitnodigingen na te denken ;)
Normaal gezien worden eind september onze Save the Dates uitgestuurd!

Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik8-7-2014 20:04:17

Super leuk om bruidjes te horen die op zelfde dag trouwen :) We zullen over enkele maanden nog eens de vooruitgang delen. Het lijk inderdaad zo ver weg maar ik ben er eigenlijk elke dag ziekelijk mee bezig. Heb nog nooit zoveel opzoekingen gedaan op het net.

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik9-7-2014 16:02:35

Gaëlle,

idd , bij mij is het net zo , elk vrij moment probeer ik één en ander uit te zoeken. Ik ontdek sites waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden... en dan die twijfels!!!! Als ik nu al een fotograaf vastleg en ik vind dan iemand waarvan ik denk dat ie beter is ??? herken je dit?? :-) :-)

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik9-7-2014 20:49:31

Ik zoek ook veel op en al veel tips op het forum gekregen...

Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik9-7-2014 21:13:52

Nemen jullie ceremoniemeester? en zo ja... hoe belangrijk is die? :)

lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik9-7-2014 23:56:01

normaal was het niet de bedoeling om een ceremoniemeester te nemen , maar ik hoor dat dit helemaal niet overdreven veel geld kost dus denken we eraan om toch iemand te nemen om enkel het stadhuis en de kerk een beetje in goede banen te leiden, kwestie dat ik zelf eigenlijk niet honderd procent zeker weet wie eerst binnenmoet, en wanneer rechtstaan,zitten,buitenkomen van de kerk, poseren voor de foto's, .... ook de kleine kindjes die voorlopen vallen onder de zorg van de ceremoniemeester dus dat lijkt me ook handig. De rest van de dag kunnen we het wel alleen aan denk ik , ik zou het enkel doen om te vermijden dat het een drukte van jewelste word onder de familie want als iedereen voor het binnentreden van de kerk zijn mening geeft over hoe het eigenlijk zou moeten gebeuren denk ik dat we er ook niet aan uit geraken ,.... ben nog niet helemaal zeker maar lijkt me vooral een stresspunt minder,... Indien je van plan bent ook een ceremoniemeester te nemen laat eens iets weten , ben benieuwd :-)

Marijke
6-6-2015
 Meld misbruik5-8-2014 13:23:28

Ik trouw een weekje later en bij mij ligt de feestzaal, gemeentehuis en de kerk vast en ik heb mijn trouwkleed. Binnen dit en 2 weken leg ik ook een dj en fotograaf vast. Een echte ceremoniemeester nemen we niet, ik laat dit doen door een goeie vriend van ons.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...