Terug naar overzicht
Op de enveloppe en kel de namen van de genodigden schrijven.Bv.: sofie en tom proost-broeckx
Ja dit doen wij ook zo...
Heb dit ook zo gedaan, en gezegt dat er geen kinderen bij zijn , we hebben zelf ook 2 kids en die zijn op avondfeest niet aanwezigMeeste mensen verstaan dit hoor
Wij hebben ook een dochtertje van 4 jaar (tegen dan 5 jaar) en twee nichtjes (4 en 7 jaar). We hebben duidelijk gezegd dat ons dochtertje mee gaat naar de kerk en de receptie en dat ze dan afgehaald wordt. Hopelijk heeft mijn broer de hint begrepen en anders zal mijn moeder het nog wel duidelijk maken. ;o)Verder hoor ik ook wat Tanja doet: duidelijk de namen van de genodigden schrijven: dhr. X en Y ipv 'familie' X-Y.
Wij hebben het ook zo gedaan, echt duidelijk de voornamen erbij gezet.Onze jongens gaan mee, maar worden ook rond 21u meegenomen door de babysit.
Ja ok dank voor jullie tips!, ik hoop dat men het begrijpt, die van ons is ook niet gewenst om er de hele dag bij te zijn, dus anderen zouden zich niet beledigd hoeven te voelen. DIe van ons is niet te genieten hoor na zo een lange dag, en dat keer 30 zie ik niet zitten nee Na het diner is gebruikelijk dat ze dan opgehaald worden?
Bij ons in de familie hebben we een gouden regel dat kleinkinderen, achterkleinkinderen, of pluskindjes van een of ander nooit meekomen op een trouwfeest zolang ze geen 16 jaar zijn . Vanaf dan mogen ze erbij, bij ons dus nooit discussies na zeven trouwfeesten van neven en nichten nog nooit problemen gehad , misschien kan jij de eerste zijn om ook zo'n regeltje in te voeren is super handig...:-) in ieder geval heel heel veel succes en geniet van je dag!!!
* vergeet niet uw kinderen een nachtzoen te geven * Om jezelf van een leuk feest te garanderen is het handig om voor het avondfeest een babysit te arrangeren * we nodigen jullie vriendelijk uit op onze kindvriendelijke huwelijksborrel. Nadat de kleinsten huiswaarts zijn gekeerd gaan we vanaf 19u30 verder met het avondfeest.Ik denk trouwens ook dat de meeste mensen hun kinderen niet mee nemen naar een avond/dans feest
* vergeet niet uw kinderen een nachtzoen te geven