Terug naar overzicht
Hoi,Ook voor ons is het nu nog een jaartje aftellen spannend hé.voor ons ook al wat voorbereidingen getroffen al kan ik nog niet met jou lijstje mee Tot nu toe geregeldFeestzaalDjFotograaf (we hebben al een reportage laten maken voor onze uitnodigingen te maken)ceremoniemeesterGetuigen zijn ook al gevraagdBruidskindjes zijn onze twee dochters en nichtje.Dus nog te doen:Volgende week informatief gesprek bij huis van de mens.en kleedje gaan kiezen staat ook volgende week op het programmaIk denk dat alles vanaf september een volle vaart zal nemen naar voorbereidingen toe.De gemeente kan je pas 6 maand op voorhand aanvragen bij ons.
Videograaf mss, wordt nogal dikwijls op 't laatste moment beslist en dan is er gene meer vrij...veel succes.
Hoi. Je bent goed bezig!Wij trouwen een weekje voor jullie en dit is wat we tot hiertoe hebben:- feestzaal- fotograaf - feestflitser voor op avondfeest ( = eveneens bedankingen/herinnering)- kapster en make up - hotel- getuigen gevraagd - bruidskindjes- ceremoniemeester (komt morgenavond langs)- al een beetje versiering gekocht- huis van de mens gecontacteerd- bezig met huwelijksreis te plannen- vervoer aan het zoeken- live jazzband aan het zoekenDe gemeente kunnen wij eveneens pas 6 maand op voorhand plannen. Ik vind dat erg laat. Maar niets aan te doen he :)
Michele dat is inderdaad erg laat! Ik heb het gemeentehuis zo een dikke anderhalve maand geleden vastgelegd dus bijna 14 maanden voor het effectieve huwelijk. @ ilse het inderdaad super spannend allemaal en kan niet wachten totdat het zover is!!! Ik geniet enorm van de voorbereidingen ook al moet ik alles alleen doen!!!Mijn verloofde heeft zoiets van we hebben nog tijd,het heeft allemaal mog geen prioriteit... Om gek van te worden dus :-)
Leuk dat jullie dit al eens gevierd hebben!Zo veel voorbereidingen al gedaan, amai! Als ik dat lees heb ik het gevoel dat ik achter zit :) Ik ben wel al blij dat mijn teller van meer dan 1000 al gezakt is naar 431 dagen! Ik heb enkel nog maar de feestzaal, de DJ, de fotograaf, de flitspaal en het huis van de mens.Verder wel volop bezig met uitwerken van totaalconcept, dagindeling, decoratie,...En uiteraard op dieet voor het kleed :) Zou graag tegen januari op gewicht zijn zodat ik kan beginnen zoeken, is dit op tijd denken jullie?Bij ons kan de gemeente ook maar 6 maand op voorhand, zijn er andere zaken die ik vergeet die ik nu al kan doen?Veel succes meisjes!
Dat is inderdaad al een mooie lijst.Bij mij is dit al geregeld:Zaal KerkDJFotograafVideograagCeremoniemeestergetuigen en bruidskindjes gevraagdtrouwjurk en trouwschoenenCeremonievervoerde rest probeer ik te spreiden zodanig ik optimaal van de voorbereidingen kan genieten.Veel succes !
Ik heb: Trouwkleed, feestzaal + DJ, trouwvervoer, make-up en haar en foto en videograaf...
Hey,Bij ons is kerk,gemeentehuis, limousines en zaal ook al geregeld DJ,decoratie( bloemen,ballonnen) en springkasteel daar zorgen de mensen van de zaal voor.Vaste kapster is ook al ingelicht en make-up daar zorg ik zelf voor. Wat ik zelf doe,doe ik meestal beter hahahaha Grtjes
Hey , Lorena!Je gaf respons op onze trouw datum: 'leuke datum'Nu zie ik pas wanneer jullie trouw gepland is :-D Hihi vind ik best leuk samen aftellen,naar 1van de mooiste dagen van ons leven,na de geboorte van mijn boys natuurlijk ;-)Maar als ik op jouw lijstje zie,wat er allemaal al geregeld is..............Wooooooow moet nog veel doen dan :-D Groetjes en geniet nog van jullie voorbereidingen