Terug naar overzicht
Zelf dansen? Is veel leuker om iemand te zien dansen die je kent dan iemand die je niet kent... Op mijn huwelijk hadden mn vrienden en familie een flashmob gedaan en zelf gedanst. Mijn ventje en ik vonden het supergrappig. Blijkbaar hadden ze een tijdje voor de trouw een instructiefilmpje op you-tube gezet...
Zelf dansen? Is veel leuker om iemand te zien dansen die je kent dan iemand die je niet kent...
Op mijn huwelijk hadden mn vrienden en familie een flashmob gedaan en zelf gedanst. Mijn ventje en ik vonden het supergrappig. Blijkbaar hadden ze een tijdje voor de trouw een instructiefilmpje op you-tube gezet...
Bij mijn nicht hadden ze ook een flashmob gedaan,Het gehuwde paar begon te dansen op een traag liedje.Ineens bracht de dj er een stevige beat in en begon het koppel een gelijke dans te doen.Even later kwamen er om te beurt koppels op de dansvloer gelopen die mee begonnen te doen.Het zal wel even oefening vragen maar was super leuk!Van elke tafel deed er wel iemand mee in de flashmob.Hopelijk heb ik je kunnen helpen.