Terug naar overzicht
wel mooi,mss ergens laten maken in een hobbywinkel ofzo?
Fenna, als je even op facebook zoekt naar Tinkelding. Ik denk dat zij je misschien wel kan helpen :-)
Hoi Fenna,Super leuk ideetje! Ik heb gisteren gemaild naar Tinkelding en zij doet dit inderdaad! De mijne zijn al besteld ;-) dus Fenna en Ilvy, bedankt voor de tip!!Groetjes Leen
Hoi, hoeveel kost het ongeveer om zoiets te laten maken? (als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen :-) )groetjes!
Hey leen :)Had het om pinterest gevonden. Super kado hè?!?Heb je de tekst in het Nederlands besteld? Wat heb je erop laten zetten? Als ik dat mag weten..En wordt het een sleutelhanger of een ketting? Of iets anders? Bedankt :)
Fenna,Ik had al iets gelijkaardigs gezien op Etsy maar toen ik uw foto gezien had dacht ik, dat is het! Ik heb 3 sleutelhangers besteld, foto's doorgestuurd zoals ik ze ongeveer wil en de tekst kan je volledig zelf kiezen. Ik heb de Engelstalige tekst zo gelaten, vond het wel mooi... Ik heb ook op de Facebook pagina een ideetje gezien om de sleutelhanger (of ketting) te verwerken in een kader en zo ga ik het ook doen denk ik...De prijs heb ik eerlijk gezegd niet gevaagd, das denk ik ook te zien hoeveel je er aan hangt van bedeltjes enzo...Ik denk dat ik in de loop van volgende week een voorbeeldje te zien ging krijgen dus ik hou je op de hoogte!Groetjes
Hallo,Hoeveel heeft dit dan uiteindelijk gekost? Wij willen dit ook geven! :-)Ik heb gemaild of we langs mogen gaan, wonen kort bij Hasselt.Groetjes,Sanne
Hoi Sanne,Ik heb nog geen idee van prijs, had haar ook gezegd dat het niet dringend was aangezien wij pas eind september trouwen... De kadertjes heb ik wel al gekocht voor in te steken...GroetjesLeen
Hoi,Kost tussen de 7 en 15€, afhankelijk van het aantal parels enzo...Groetjes Leen
Hallo,Tinkelding is echt een aanrader :-) Ik heb ondertussen foto's gezien van onze sleutelhangers, OH wauw, wij zijn enthousiast!! :-)Merci voor de tip!Donderdag mogen we ze ophalen!Groetjes,Sanne
Ik heb daarnet ook foto's ontvangen van mijn sleutelhangers en inderdaad wauw! Ze levert echt super werk! Ben echt blij dat ik dit gevonden heb!
Hoe lang duurt het voordat je ze hebt?
Wij zijn er vorige week daar geweest, en hebben ze vandaag opgehaald.. Is wel erg afhankelijk van hoe druk en dergelijke denk ik, lijkt me logisch :-) Op haar facebook schrijft ze dat ze toch heel wat werk heeft voor bedankjes te maken.Je kan haar steeds mailen denk ik hoor :-)Groetjes,Sanne
Oh hoe leuk! Ook al moet ik nog eventjes wachten, dit is een te leuk cadeautje om mee te wachten en het mss te vergeten.Thx!
Hoi iedereen,Ik heb de mijne inmiddels ontvangen en verwerkt in een fotokader. Als iemand graag het eindresultaat wil zien laat je email adres dan maar achter, stuur ik foto's door...GroetjesLeen
Ik wil wel een fotootje :-)jolienlaenen@gmail.com
Ik wil ook wel een fotootje :-) katrien1liekens@hotmail.com
Ik wil ook wel een fotootje :-)
katrien1liekens@hotmail.com