Terug naar overzicht
Super mooi!
mooie foto's hoor,iedere keer ak nieuwe foto's zie van getrouwde koppels,mis ik meer en meer mijn eigen dagje :pproficiat alvast xx
Heel mooi!Proficiat!!
Proficiat! Mooi gedaan met die ballonnen...
Proficiat, Evy en Jelle! Volgende week is het aan ons :-) Ook in Coninxdonck! Leuk, die ballonnen! En zo te zien mooie foto's kunnen nemen in de Gentbrugse Meersen?GroetjesEmeliek
Enneuh... Waar hebben jullie die heliumballonnen op de kop getikt? Zou er ook graag (over-)kopen! :-)
Man man, twas echt een zalig feestje!!! Heel mooie foto's! Maar jullie waren dan ook heel mooi en een pracht koppel!! Khoop dat onze trouw ook zo word! :p
Was conixdonck in orde? Super mooie foto's :)
Op alle vragen :-) Coninxdonck was zeker in orde! Heel lekker eten, en alles was in orde.De ballonnen heb ik gevonden bij Balloonsurprise in Drongen (we hebben ze ter plaatse laten leveren).We hebben inderdaad mooie foto's kunnen nemen daar, het is gelukkig pas in de late namiddag beginnen regenen, jammer genoeg moesten we de ceremonie binnen doen (voor de veiligheid), maar de ballonnen en familiefoto's waren buiten.We hadden een superleuk trouwfeest!
Dikke proficiat!! Jullie zagen er prachtig uit!
Dank jullie wel!https://www.facebook.com/evy.mertens.37/media_set?set=a... Dit zijn nog enkele foto's (voor de geïnteresseerden van Coninxdonck, er staan ook foto's bij van tijdens het dessert,...)
Hey Evy!De foto's zijn waarschijnlijk enkel zichtbaar voor vrienden?GroetjesEmeliek
Hey Evy!
De foto's zijn waarschijnlijk enkel zichtbaar voor vrienden?
Groetjes
Emeliek