Terug naar overzicht
Hoi,Van Karina Misplon heb ik nog niet gehoord maar een aanrader is wel Michele vanherle, hier haar website www.mreventenwedding.comHier ook goede commentaren over haar te lezen!Veel succesMarleen
Bedankt Marleen,idd niets dan lovende kritiek!
Beste Sofie Proficiat met de trouwplannen.Ik ben voorlopig nog beschikbaar op jullie trouwdatum.Ik heb je een priveberichtje gestuurd.Vriendelijke groetDavywww.allegebeure.be
Geen ervaring mee! Wij hebben wel een zeer slechte ervaring met een andere wedding planner uit het Oost-Vlaamse. Ik zou zeggen: kijk en vergelijk goed en maak een doordachte keuze :)
Dag Lieselot, Wie was die wedding planner uit het Oost-Vlaamse…? Wij werken ook met iemand en nu ben ik toch nieuwsgierig...Groetjes, Ann
Hey Ann, je hebt een privé bericht. Mijn man en ik hopen dat je niet meer haar samenwerkt ... Wij kregen al verschillende mails van andere koppels die even hard bedrogen zijn... Alvast een fijne trouwdag toegewenst!
Beste SofieNeem gerust eens een kijkje op www.karinamisplonwedding.be .Voor meer info bel of mail ons gerust.Jammer om te horen dat er Wedding Planners zijn die hun werk niet echt "au serieux" nemen. Het gaat hier tenslotte om de één van de belangrijkste dagen van jullie leven!Ik kan je met alle zekerheid zeggen dat wij al het mogelijke zullen doen om jullie dag perfect te laten verlopen!! Wij staan ook op de huwelijksbeurs in Antwerpen Expo op 3-4 & 5 okt.GroetjesKarinainfo@karinamisplonwedding.be0498 84 76 95