Terug naar overzicht
Suite komt bij ons binnen op de instrumentale versie van "Can you feel the love tonight" https://www.youtube.com/watch?v=yinLNiDCGQw Wijzelf komen binnen op What a wonderful world van Louis ArmstrongUittrede doen we op Afrikaan Beat van Bert KaempfertBij ons gebeurt de ceremonie in de feestzaal, niet in de kerk. Maar als het wel de kerk was, had ik ook dezelfde liedjes gekozen ;-)
In een feestzaal, niet in een kerk.Bruid entert: always a woman van Billy joelMidden: little things van one directionEinde: sous le vent van Celine Dion en garou
Wij trouwen in de kerk en hebben geen muziek voor de suite. Ik kom binnen op de bridal march van Wagner op orgel, dan Are you the one van The Scorpions, voor het stukje tijdens ondertekenen van de huwelijksakte ben ik nog opzoek naar een mooi liedje, daarna hebben we een kort stukje uit You are my sunshine van Johnny Cash en om naar buiten te gaan hebben we I believe in a thing called love van The Darkness. Tot nu toe vindt de pastoor dit OK, hopelijk blijft dit ook zo want woensdag moeten we terug om de laatste dingetjes te regelen.
Wij hadden live muziek op onze ceremonie.Intrede: Lopen op het water (Marco Borsato en Sita)Tussen de teksten:- Madame (Claude Barzotti)- All of me (John Legend)- Lucky (Jason Mraz & Colbie Caillat)Uittrede: Happy Together (The Turtles)
Wij hadden live muziek op onze ceremonie.
Intrede: Lopen op het water (Marco Borsato en Sita)
Tussen de teksten:
- Madame (Claude Barzotti)
- All of me (John Legend)
- Lucky (Jason Mraz & Colbie Caillat)
Uittrede: Happy Together (The Turtles)
Wij hadden een ceremonie:Intrede: Radiant as a bride : Roy ToddTussen de tekst: Unbelievable : Craig DavidNa het wisselen van de ringen en de kus: everythingEinde ceremonie: Little Things One Direction
Grow old with me van Tom Odell , is ook heel mooi als intreden van de bruid