Terug naar overzicht
Ik heb dit via Word opgemaakt en dan laten afdrukken bij een copycenter. Voorkant is iets harder papier en in kleur, de rest zwart-wit (zo'n 13 pagina's). Ik heb 99 euro betaald voor 100 boekjes.
Ik ga ze ook zelf afdrukken omdat het goedkoper is en dan kan ik volledig doen wat wij willen :) om ze te plooien en samen te binden heb ik met mijn bruidsmeiden afgesproken, dan gaat dat ook weer wat sneller.
Wij hebben alles ook zelf geprint/gekopieerd, geplooid en geniet. De kaft was in iets dikker, gekleurd papier (passend in ons thema).Bij de drukker zouden we +/- 300 € betalen voor 100 boekjes, nu kostte het ons +/- 100 € aan papier (en met de rest van het papier hebben we nog alle menukaarten en naamkaartjes gemaakt).
wij betaalden bij de drukker ook ongeveer een 1€ per boekje. Dit met 20 pagina's en een hardere kaft als buitenkant. Volledig zwart/wit.
Copycenter: je betaalt het aantal pagina's. Opletten met kleur afdrukken: zijn pak duurder! Dus als het in zwart wit kan, betaal je zoiets van 0,05 per blad. Ik ga er dus van uit voor ongeveer 50 euro gesteld te zijn voor 100 boekjes. (Copycenter Ninove)
Wij hebben alles zwart-wit en gewoon kopieerpapier. Ik heb het boekje zelf in Word gemaakt, een keer uitgeprint en dat laten kopiëren. Voor 80 boekjes was het €25.