Terug naar overzicht
Wij hadden blauw (turquoise) in onze zaal, mijn vrouw haar kleed was in turquoise... wij vonden veel in ava...
Hallo , ik volg hier even mee :-) ons thema is ook turquoise !
Ik zou niet alles in het turquois maken. Ga niet op zoek naar menukaarten in turquois, maar kies voor wit/beige met turquoise letters. Met theelichtjes kun je ook veel doen. Ook hier: je kunt kiezen voor glaasjes in turquois of theelichtjes in turquois. Het ene is net iets opvallender/subtieler dan het andere. Met bloemstukjes kun je ook heel wat leuke dingen maken, zeker in combinatie met witte rozen. Op internet vind je zeker mooie voorbeelden.
Klopt het is een touch of turquoise :-) ik ben nu bezig met het systheem van de tafelaanduiding. Ik vind het al zeer geslaagd. Als het af is zal ik wat foto's posten. Groetjes,KimPs bedankt voor de tips!!
ons kleur was ook Turquoise maar niet over the top ;) voor de zaal enkel servetten in waaiers opgeplooid en dat maakte al heel wat andere indruk. voor de rest had ik turquoise schoenen aan, men man( oo zalig dat ik dit nu kan zeggen :p) Zijn hemd was in het turquoise en men zoontjes hun bermuda en das :D ons oudste dochter had een retro turquoise kleed aan en de 2 andere dochters hun bovenstuk was turquoise. in mijn boekte was een turquoise 'touw' PRACHTIG :D onze enveloppe doos hebben we zelf gemaakt en die was wit met dan mr en mrs int turquoise. ons gatsenboek witte vlinders waar ze met turquoise stylo op moesten schrijven :D ons taart wit met turquoise bling bling lint :D ons belleblazers met turquoise lintjes rond :D Het was AF :D niet te veel maar net genoeg :D Onze bedankjes waren ook turquoise mini hartjes in plexi hartjes
Pinterest: turquoise weddingHeel wat uurtjes plezier verzekerd!
Ik volg hier. :-)Ik heb niet echt een kleurenthema. Mijn kindjes zijn ook in zacht blauw (licht turquoise)/oranje en ik zou dit ook lichtjes willen betrekken. Mijn boeket met oranje bloemen en dan ook eventueel een blauw lintje. Tafelbloemen oranje. Letters in de menu oranje. Niet teveel want er is een verschil tussen enkel turquoise en turqoise met oranje.
Hier ook turquoise als kleur door de dag heen...twijfel alleen nog of ik onze gasten ook vraag voor "a touch of turquoise"...doen jullie dit?
Ik niet :-) x