TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jolien
14-8-2015
|
3-7-2014 8:17:52
Collega van me had dj yargo en was supertevreden. Was er zelf niet maar heb erg goede reacties gehoord. Dansvloer tot het einde gevuld!
|
|
Chantal
3-5-2014
|
|
|
Mieke
15-5-2015
|
3-7-2014 21:23:23
Dj Geert Bonne van oost vlaanderen Lembeke
|
|
sara
14-6-2014
|
3-7-2014 22:18:39
Wij waren ontzettend tevreden van DJ Dylano. Van begin tot einde volle dansvloer, draait wat er is afgesproken, kan je echt op rekenen! En dit voor een zacht prijsje.
|
|
Peter
|
30-7-2014 8:22:09
Beste Silke en Jan,
Ik heb onlangs in de Pottemaecker gedraaid. De situatie is er nog steeds dezelfde met de aanwezige begrensde klankinstallatie. Nog steeds verwonderlijk trouwens dat de top kasten (fel) begrensd zijn, maar niet de bas. De uitbater is van die leeftijd, en doet ook telkens het volledig zelfde verhaaltje, dat zijn overtuiging zo overduidelijk is dat we er zeker mee zitten tot hij stopt.
Uiteindelijk is de klank zo beperkt dat wie niet al te dicht bij de speakers zit, niet meer zal verstaan wat er aangekondigd wordt. Reactie van de bruid na intrede in de zaal: "dat kan straks bij het dansen toch nog meer hoop ik".
De monitor (speaker bestemd voor voorbeluisteren van de DJ) moet daar het reddende werk doen voor de dansvloer: een kleine speaker die de 4 andere nog overheerst.
Een reden om die zaal niet te kiezen eigenlijk.
Grts DJ Peter van INFINITY.be fun op je dansvloer
|
|
Silke
29-8-2015
|
1-8-2014 19:17:18
Beste Peter,
Je hebt mijn vriend ongeveer een maand geleden aan de lijn gehad, en je vertelde toen een compleet ander verhaal... Onze zaal ligt al lang vast, ik moet zeggen dat je ons absoluut geen moed geeft! :-/
Groetjes, Silke
|
|
INFINITY.be (DJ Peter)
|
2-8-2014 0:29:11
Silke, de uitbater heeft jullie ingelicht over de begrenzing. Bij ons korte telefoontje dacht Jan vooral dat er weinig bas zou zijn. Ik legde hem uit dat het de topkasten zijn die begrensd zijn, en dat het inderdaad geen voordeel is, maar we ons aanpassen en een monitor wat laten meespelen.
Het was laatst alweer een tijdje geleden, en met er onlangs nog eens te draaien had ik er weer een recenter beeld van. Eén van de twee bruidjes kwam me enkele malen vragen of er topkasten van de zaal niet gingen enzovoort.
Geen nood, m'n kleine monitor heeft weer eens het feest gered. Foto's op de INFINITY.be Facebookpagina: https://www.facebook.com/pages/INFINITYbe/1892366577751...
Ik vond het nuttige info om jullie mee te delen. En best ook interessant voor koppels die een zaal huren met vaste installatie die begrensd is. Dat is nooit een voordeel.
Koen is een waardige en professionele collega trouwens. ;-)
|
|
Jo-Ann
15-8-2015
|
25-9-2014 13:45:43
Hoi Silke,
Aangezien jullie 2 weken na ons in dezelfde zaal trouwen, zou ik je willen vragen wie jullie uiteindelijk gekozen hebben als dj? Wij zijn nog steeds op zoek, en hebben ook nog steeds bang van de begrensde geluidsinstallatie... hebben jullie ook al iets gevonden van live muziekband ?
Alvast bedankt en veel succes!
Groetjes
|
|
Silke
29-8-2015
|
26-9-2014 18:22:11
Hoi,
Wij hebben gekozen voor dj D-Lux uit Diksmuide. Waarom weet ik ook niet zo goed, mijn vriend regelt alles op muzikaal vlak... :p Maar wat ik wel weet, is dat wij een absolute hekel hebben aan typische trouwfeestmuziek, waardoor we voor een jonge dj gekozen hebben die voor alles openstaat en geen vooroordelen heeft. Wat je niet kan zeggen van andere dj's... Als livegroep hebben wij Die Verdammte Spielerei geboekt :) Is voor tijdens de receptie, want binnen te weinig plaats + verboden na 11u.
Ik kijk er naar uit!!! Heb je al je kleed gekocht? :)
Groetjes!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|