Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dillema vrijgezellenfeest

2-7-2014 22:33:20

Beste bruidjes,

Er is een dillema met het organiseren van mijn vrijgezellenfeest. Mijn zus organiseert dit vooral. Het gaat zaterdag door, zaterdag voetballen de Belgen terug! Nu wilden ze eerst gezellig gaan eten wat ik graag doe. Maar nu stelde enkele vriendinnen voor om voetbal op groot scherm te gaan zien nu waren het mijn 2 zussen tegen de 6 andere vriendinnen. Nu mocht ik kiezen, ik koos om te gaan eten maar nu voel ik mij toch vervelend want ja nu doe ik tegenstrom wat eigenlijk al mijn vriendinnen willen gaan doen. Maar denk dan toch dat het mijn dag is en ik ben echt niet bezig met voetbal.

Nu hoop ik dat zaterdag de sfeer er nog wat gaan inzitten.

Sorry voor het iets te lang verslagje maar moest het even kwijt kunnen.

Jessie
13-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 763

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-7-2014 22:57:43

Hier is dat ook zo, ze hebben er niks over gezegd of gevraagd dus ik denk wel dat ze begrijpen dat wij die dag ook niet expres hebben gekozen :-)

Als ze echt willen zien / horen dan ga ik wel mee, ik weet trouwens toch niet wat er op de planning staat :D Go with the flow!!

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik3-7-2014 10:03:45

Het is jouw vrijgezellendag, Jessie! Als je vriendinnen slecht gezind gaan zijn omdat ze niet naar voetbal kunnen kijken, dan moet je twijfels hebben bij hun vriendschap.

Het is niet omdat jouw vrijgezellendag toevallig tijdens het WK valt dat je daar voor moet 'boeten'! Daar kan jij niets aan doen :)

yes
4-5-2019
 Meld misbruik3-7-2014 13:20:06

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-7-2014 15:01:21

Je kan je vrijgezellen toch perfect combineren met die voetbal? Tonnen volk om opdrachten bij te doen! En tegen 20 uur hebben ze gedaan met voetballen, kun je nog gezellig gaan eten en een vrijgezellenavond/nacht beleven zoals ieder ander weekend had gekund :-)
Iedereen blij ! Niet?

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik3-7-2014 15:28:33

Ja dat hadden wij ook gezegd het laatste deel van de voetbal zien en als ze winnen kunnen we mee gaan vieren maar dat is blijkbaar allemaal niet goed. Maar ik heb nu uiteindelijk gekozen om te gaan eten. En inderdaad als de vriendinnen daar niet mee gediend zijn krijg ik ook enkele twijfels. Maar we laten het op ons afkomen en we zien het wel hoe het afloopt. Bedankt voor jullie reacties!

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik3-7-2014 20:52:14

Je hebt wel gelijk hoor, als ze daar boos voor zouden zijn... En als het echt zo belangrijk is, kunnen ze het opnemen en de dag nadien kijken :-D Uiteindelijk is 't bij zo'n matchen enkel het resultaat die de mensen interesseert!

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik3-7-2014 22:11:31

Ze zijn na 2 dagen discussiëren er eindelijk uitgeraakt. We gaan gezellig op restaurant eten en in het restaurant spelen ze de voetbal. Iedereen content en als ze winnen kunnen we nog gaan vieren als ze gewonnen hebben! Het was even spannend iedereen had bijna ruzie maar ze hebben het op tijd uitgepraat. Maar nu door heel dit gedoe weet ik al een deeltje van m'n vrijgezellenfeest. Maar daar gaan we ni van wakker liggen!

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik29-7-2014 16:11:52

Het is ondertussen al even voorbij!

Maar het was een top-vrijgezellenfeest! De sfeer was op en top!

We hebben ons allemaal goed geamuseerd en heel de dag was spannend!
Heb er echt van genoten! Ik zou zo nog een vrijgezellenfeest willen doen! En de spanningen zijn er echt voor niets geweest en er was echt niets van te merken. Mijn zus was even in paniek geraakt met de voorbreidingen maar dat was dan ook opgelost! Aan al de bruidjes geniet van jullie vrijgezellenfeest!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...