TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katinka
24-5-2014
|
2-7-2014 23:20:01
Als het wat richting Gent mag uitgaan: Salons Caipirinha in Merelbeke. Wij hebben niks dan complimenten gehad over de service en het eten op ons feest!
|
|
peggy
20-6-2015
|
2-7-2014 23:27:47
Zou het liever in de omstreek van bij ons houden, rekening houdend met de genodigden. Er zal sowieso wat alcohol verzet worden en als ze naar huis moeten terugkeren.... Controles van politie en de geldboetes die eraan verbonden zijn. Toch bedankt voor je feedback!
|
|
Inge
|
|
|
Chantal
3-5-2014
|
3-7-2014 7:50:58
Kaai 17 in Aalst? Is wel meer een loft stijl en niet zo een klassieke feestzaal. Verder denk ik aan Kasteel De Rozerie of De Snip?
|
|
Inge
22-8-2015
|
3-7-2014 7:57:34
Feestzaal De Parel in Denderwindeke of feestzaal Kellenhof in Meerbeke. In deze zalen zijn wij ook nog gaan kijken, en daar had ik ook wel een goed gevoel bij. Bij Kellenhof hebben ze ook een heel mooie tuin met groot terras, leuk voor recepties! Uiteindelijk hebben wij toch beslist om het feest te geven in de streek van mijn vriend (Bornem-SintNiklaas).
|
|
Nele
4-7-2014
|
3-7-2014 18:32:47
Wij hebben morgen onze feest in Castel te Herne. Grote zaal met een heel mooie tuin met eiland waar je de receptie kan houden bij goed weer.
|
|
Katrien
|
3-7-2014 20:50:44
Wij trouwen in De Snip in Moorsel in september. Een klassieker in Aalst maar toch ééntje waar iedereen altijd meer dan tevreden naar huis gaat. Ik heb 5 zalen bezocht omgeving Aalst en het was de enigste waar ik een goed gevoel bij had. Ik wou die nochtans eerst niet gaan bezoeken juist omdat het hier zo'n klassieker is. Mijn man wou daar graag het feest. Ben blij dat ik toegegeven heb! Oh en de uitbaters zijn fantastisch! Ze komen zelf met ideeën, helpen veel, niets is teveel gevraagd.
|
|
zefanja
12-7-2014
|
3-7-2014 21:46:47
Hey
Wij zelf van Liedekerke , Onze feest gaat binnen 2 weken door in krekelhof in Gooik, juist van april vernieuwde zaal, mooie tuin aan, en prijs kwaliteit zit je daar echt super! Hun eten is super ! Al verschillende mensen hun feest laten doorgaan, en niets als lof over gehoord, ga zeker eens kijken, maar wacht niet te lang! Daardoor dat wij 1 week onze trouw hebben moeten verleggen, want zaal was al bezet, en dit 1 jaar op voorhand gedaan. Wij zijn ook gaan kijken in guldenhof in Liedekerke , de majeur in ninove, is meer afhuren van zaaltje, wel leuke locatie en den architect in lenik
Veel succes!!
|
|
Sofie
27-6-2015
|
6-7-2014 13:44:51
Hey, Wij zijn van Aalst en ons feest zal doorgaan in ter oude poste in Haaltert bij Aalst Prijs kwaliteit super,en eten lekker! Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen Grz Sofie
|
|
Elke
7-6-2014
|
7-7-2014 9:34:53
Hey,
Ikzelf ben van Denderleeuw en mijn man van Aalst en zijn onlangs gehuwd op 7 juni. Ons feest is doorgegaan in salons caelberg te moorsel!!! SUPERCONTENT !!!! + SUPERSERVICE !!!! Echt een aanrader!!!! + Alle dranken inbegrepen tot 4 uur op de ochtend. Mensen nemen tijd voor jou en (man en vrouw) hanteren een zeer persoonlijke aanpak!!! Mooie, aangename zaal met superlekker eten. Wij hadden de witte stoelhoezen bijgenomen en het was AF!!! Als je graag foto's hebt of onze menukaart wil ik je er gerust doorsturen. Mijn kant van de familie kwam van Welle, Iddergem, Denderleeuw, Haaltert en die vonden het juist te doen qua afstand. Lees: drinken:-)
|
|
Petra
|
10-7-2014 17:13:54
Hallo,
Wij gaan voor 't Brouwershof in Affligem. Echt een origineel en romantische locatie (uit jaren 1700) met gezellige binnenkoer voor de receptie en om tussendoor hopelijk 's nachts ook nog wat te kunnen zitten. Wij hebben gekozen voor de lounge catering, een nieuw en tof concept. Iets anders dan het klassieke diner, wat er ook al hebben gehad. Zeer goede en vriendelijke bediening. Altijd keigoede ambiance met dj Frank Koppens.
Dranken zijn er aan ongelooflijke voorwaarden, nl. groothandelsprijzen via drankenleverancier. Men betaalt er alleen wat men verbruikt heeft, niets meer ! Het verbruik bedraagt ongeveer 5 euro per persoon. Hebben dit vergeleken met een 10-tal andere zalen uit de regio, en deze formule vindt men inderdaad nergens. Wel forfaitsystemen van 15 à 20 euro per persoon, alleen tijdens het dansfeest dan nog. Voor onze 100 gasten komen we op een besparing van een 1.300 euro, alleen al voor bieren en frisdranken. De wijnen mogen we er zelf leveren en hiervoor wordt geen stopselgeld gevraagd. Met onze aankoop in de Colruyt (met korting per 6) besparen we nogmaals een kleine 1.000 euro ten aanzien van andere zalen (waar de goedkoopste fles wijn 10 euro kost voor een tweederangs landwijntje). Na grondige vergelijking moeten we inderdaad afleiden dat met de bieren, dranken en wijnen de grootste winsten worden gemaakt. Echt niet te geloven welke verschillen hierop zitten. In het Brouwershof besparen we op de dranken een goede 2.300 euro !!
Vriendelijke eigenaar ook die goede tips geeft en correcte afspraken maakt.
Wij vinden het er top, een aanrader en een uitschieter, iedere keer weer.
Petra
|
|
Anneleen
14-8-2014
|
20-7-2014 22:08:36
Wij zitte binnen 24dagen ook in ter oude poster in haaltert
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|