TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
2-7-2014 23:53:41
Heel sporadisch wordt dit nog eens gedaan, maar hé ouderwets of niet...als jullie dit graag willen, ga er voor. mvg
|
|
Jessica
14-6-2014
|
3-7-2014 5:56:13
Wij hebben dit op orgelmuziek genomen toen we naar buiten gingen. We mochten van onze priester maar 3 liedjes op cd en de rest moesten we op orgel of piano laten spelen. Ik en mijn man waren hier absoluut niet happy mee in het begin!
Maar omdat we toch orgel moesten, wou ik de wedding march er ook in hebben. Deze is op het laatste gespeeld bij ons. In het begin is de suite op ook een typisch trouwnummertje op orgel binnengekomen, maar de titel is mij ontgaan...
Maar ik kan je alvast 1 ding zeggen, het is niet ouderwets hoor!! Want achteraf heb ik zelfs van mijn bloemiste te horen gekregen dat ze kippenvel kreeg van het horen van de weddingmarch op orgel! Tijdens de middag kwam ze de bloemen verzorgen en tegelijkertijd was de orgelist aan het oefenen en ze vond het prachtig!
Net als in de films! :) En dat was het ook wel hoor!
Dus ik zou zegge: doen!
|
|
Melissa
9-8-2014
|
3-7-2014 8:36:21
Bij ons is dit ook op het einde van de kerkdienst! Niet ouderwetst hoor!
|
|
Evy
6-9-2014
|
3-7-2014 8:57:43
Hier ook op het einde van de dienst in het naar buiten gaan dus zeker doen als het dat is wat jullie willen.
|
|
tatijanna
20-9-2014
|
3-7-2014 10:10:38
Bij ons is bij het binnen komen van de dienst
|
|
Femke
27-6-2014
|
3-7-2014 13:00:31
Voor alle duidelijkheid: er zijn 2 wedding marches, die van Wagner en die van Mendelssohn. De ene mars is het traditionele liedje voor het binnengaan, de andere voor het buitengaan.
Kwestie van de verwarring te vermijden :).
|
|
Jessica
14-6-2014
|
3-7-2014 14:54:01
Ja inderdaad, dat zijn ze! Bij ons was dat dus die van Wagner voor het binnenkomen van de suite en Mendelssohn voor het buitengaan! :D Ikzelf ben niet op orgel binnengekomen, maar met mijn papa op het nummer: a thousand years van Christina Perri, traantjes verzekerd! :)
|
|
Joke
9-8-2014
|
3-7-2014 15:37:46
Hmm, dit verduidelijkt veel goed dat we dat nog net op tijd te weten komen. Daarmee dat het ons nogal zwaar leek. Onze DJ had de verkeerde versie voor bij het binnenkomen. Thanks!!
|
|
Marijke
4-10-2014
|
3-7-2014 16:42:06
Wij gaan die ook gebruiken bij het naar binnenkomen!! Zijn beide pianisten, en ik vind het perfect om met het traditionele orgel binnen te komen. Ik wil ook graag met orgelmuziek buitengaan, daar moeten we echter nog eens over nadenken... Met welk soort muziek combineren jullie dat dan? Want ik twijfel of het contrast niet te groot wordt als we dan ook CD nummertjes draaien..
|
|
Sofie
6-6-2014
|
3-7-2014 18:02:16
Wij hebben die van Mendelssohn gebruikt als intrede (op het orgel). De organist vond die van Wagner te klassiek en die van Mendelssohn heeft iets meer pit. Ouderwets? Misschien. Maar toch een mooi moment om zo binnen te komen!
|
|
Annelies
24-5-2014
|
3-7-2014 23:04:04
Ik ben met mijn papa binnengekomen op de bruidsmars van Mendelssohn, net zoals ik het als klein meisje altijd gedroomd heb. Ik kreeg er zelf kippenvel van.
Gewoon je zin doen!!!
|
|
Mieke
15-5-2015
|
9-7-2014 20:44:12
Ik ga het ook eens opzoeken befankt.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|