Terug naar overzicht
Wij hebben ook Ellie Goulding als openingsdans
Onze openingsdans was Foreigner " i wanna know what love is"nadien (ik met mijn vader en man met mijn moeder) Eric clapton "wonderful tonight"en als laatste (ik met mijn schoonbroer, schoonvader reeds overleden en mijn man met zijn moeder) Unchained Melody van rrben de eerste "vermeningsvuldigingsdans" du van peter maffay (openingsdans mijn ouders)
wij kozen voor: openingsdans: You are the reason van Sarah & Koen Wautersdans met papa/man met mama: Dochters van Marco Borsatodans met schoonouders: There you'll be - Faith Hillen dan hebben we de DJ muziek laten kiezen om te vermenigvuldigen
Wij denken ook aan You are the reason van Sarah en Koen als openingsdans met in het midden een verrassing. We doen geen dans met de ouders en schoonouders.
Wij denken ook aan You are the reason van Sarah en Koen als openingsdans met in het midden een verrassing.
We doen geen dans met de ouders en schoonouders.
Bij ons wordt het tousand years in versie van boyces avenue gevolgd door dochters vanmarco borsato
ik vind dochters ook heel mooi! Maar jammer genoeg heb ik geen papa meer en ga ik de dans doen met mijn opa dus is het niet toepasselijk vind ik
Wij hebben een ongewone openingsdans namelijk nothing's gonna change my love for you van Glenn medeiros.
Wij hadden 'Dream a little dream of me' als openingsdans en daarna meteen 'Happy' van Pharrell Williams.
Onze openingsdans was All of Me van John Legend. Wij hadden verder geen dans met de ouders.
Onze openingsdans was Ellie goulding - Your Song en de 2e dans: Christof & Belle Perez- Ik hoor bij jou
Ik zit te denken aan This is the moment van Danny de Munk of Rene Froger