Terug naar overzicht
Dag Katrien,Ik ken een koppel dat 'Zij geeft om mij' van Frank Boeijen heeft genomen, maar dat is nu niet echt hetzelfde als het ritme van Roxette, maar wel mooi vind ik (als je van het Nederlandstalige genre houdt).En Bed of Roses van Bon Jovi als je fan bent van Bon Jovi?
Hey Katrien,Wij stonden op het punt; Firehouse: when I look into your eyes te nemen maar voor ons nog net wat te 'rock'... Prachtige tekst wel! Helemaal Bon Jovi-achtig, ook ;) Misschien vind je het wat :)Groetjes,Stephanie
Everlong van Foo fighters, ook niet zo traditioneel, van een rockband en leuk om op te slowen!
En iets van Live - They stood op for love (accoustische versie)? Ook iets 'ruiger' maar toch nog "slowbaar".
Nele, dikke dikke dikke merci!!! De rest uiteraard voor het meedenken. Maar inderdaad, Live, They stoof up for love. Prachtig en zo ons. Je kan er inderdaad iets 'wilder'op dansen zoals dat wij het graag doen. Mooie tekst, mooie melodie. Geen standaard openingsdans. Kippevelliedje, altijd al gevonden. Ik hoop nu maar dat ik mijn toekomstige overtuigd krijg. :-)
Katrien, Graag gedaan ! Ik hoop dat je hem kan overtuigen.
Wij hebben gekozen voor All for love van Bryan Adams, Rod Stewart en Sting omdat daar ook meer inzit dan maar een gewone slow. Houden alle 2 wel het rockgehalte dat er in zit