Terug naar overzicht
Wow jij gaat veel winkels bezoeken. Vele winkels hebben dezelfde collecties waardoor het misschien niet veel zin heeft om ze allemaal te bekijken. Ik heb het beperkt tot 1 zaak, Elena in Deinze en heb dan direct beslist. Heel goed ontvangen, supervriendelijk. Veel succes met de zoektocht! Groetjes Melissa
Denk dat het tussen Elena zal gaan en Bruidshuis Ellen. Collega van mij was er ook super content van Elena.Ik bel morgen voor een afspraak...weet jij of ze met rode tinten ook werken?bv bovenkant rood onderkant wit en evt lange sleep wil ik.... bedankt voor je reactie Melissa.
Ze hebben een wit kleed met een rode lint met bloem. Prachtig kleed, want ik was aan het twijfelen om deze te nemen. Alleen woog ze beetje teveel door de vele lagen en aangezien ik trouw in de zomer had ik niet veel zin om hele dag rond te lopen zweten :) Maar ik dacht dat dit het enigste was met rood. Misschien kan je eens vragen of ze een wit kleed kunnen aanpassen met bovenaan dan rood. Ze staan open voor je eigen ideeën en mening. groetjes
Ok super bedankt!! Collega van mij had donderdag 1ste pas en ze had die met rood lint ook zien hangen....ga vandaag eens bellen voor afspraak! Super bedankt Melissa... ik rij ook met een rode auto hihi ;-)
Mijn kleed komt ook van bij Elena.Super goed ontvangst, super vriendelijk en geduldig.Heb toch wel min 15 kleedjes aangehad en ze bleef ze maar brengen met een glimlach.Ik moet nu nog wachten tot maart voor mij 1ste pas :( nog veeeeel te lang.
Mijn kleed komt ook van Elena en het is met bordeaux tinten en lint. Echt supergoed ontvangen geweest daar en ze helpen je goed! Als je mijn kleed wilt zien ik heb juist foto's van onze dag hier geplaatst.
Ik ga donderdagavond om half 5 naar Elena met mijn mama na mijn vroegdienst op het werk dankzij mijn collegaatje ook die me zei zeker gaan en dankzij jullie allemaal... :D je mag altijd fotokes doorsturen naar vanheckemieke1986@gmail.com tnx !! Vandaag bij cony in aalter ook goed ontvangen maar in antwerpen had ik beter gevoel enzo hoop dat ik bij Elena of Ellen mijn zin krijg want Antwerpen zie ik nimeer zitten de ring opda was stressy voor 1ste keer...daar had ik wel mooi kleedje maar ze hebben van alle kleedjes een laatste hangen. Weekje opzij hangen 50€ wil je het niet ben je u geld kwijt....