Terug naar overzicht
Hallo allemaal!
Wij trouwen op 14 augustus 2014. Ik zoek nog een leuk NEDERLANDSTALIG liedje om onze ouders te bedanken?
Veel tips zijn meer als welkom! ;-)
Alvast bedankt!
Hey,Misschien wel ouder wets maar,wel heel duidelijk!Bedankt lieve ouders!Als je zo ingeeft op Google zal het meteen verschijnen,bij ons in familie is dit de gewoonte/traditie dus waarschijnlijk nemen wij die ook.Cellin Dion hoor ik ook graag met: because you loved me.zeer mooie tekst wel in het Engels natuurlijk!Grz
wij hadden een mandje gemaakt met een fles rosé, 2 champagneglazen met onze naam en trouwdatum en een stuk chocolade met onze foto van chocolade met de tekst " bedankt" Dat hadden we ook vr de getuigenWe hadden ook zo zakdoeken vr de ouders met een persoonlijke tekst op
Leuk cadeau!En goede tip ;-)Grz
Kan je daar een foto van laten zien? En waar heb je de chocolade gemaakt of gekocht? :-)
foto heb ik nog niet, die zitten bij de fotograaf. Ik had het besteld via www.yoursurprise.be/chocolade-cadeau . Als je het besteld zie je een voorbeeld van hoe het er gaat uitzien! En zo ziet het er dan ook uit ;-)
Bedankt, leuk idee. :-)
'Frans Bauer - Bedankt' is een alternatief voor Vader Abraham. Het lijkt er wel op.http://muzikum.eu/en/123-70-32379/frans-bauer/bedankt-l... DJ PeterINFINITY.befun op je dansvloer