TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
7-7-2014 9:31:15
Ik heb het bijgehouden. Een paar maanden na onze trouwdag hebben we nog een fotoshoot in trouwkledij gewonnen, dus waren we blij dat we onze kleren nog hadden.
Het hangt in een hoes in mijn kleerkast, hangt niet in de weg. Ik hou het bij om ooit nog eens iets zot mee te doen... Misschien elk jaar op trouwdag aantrekken en een foto maken om na 20 jaar een reeksje mee te maken? Op zich al een uitdaging om twintig jaar lang in die strakke jurk te blijven passen. :-) Geen rijglint hier, dus het past of het past niet. :-D Ofwel knip ik het ooit eens af tot aan de knie om ons tienjarig huwelijk te vieren op een of ander festival ofzo. (Onlangs was hier een bruidje dat in trouwjurk naar Groezrock is geweest, was wel cool...)
|
|
Elsie
|
7-7-2014 10:30:35
Het mijne hangt ook nog steeds aan de kast in de slaapkamer, iedere keer als ik het zie hangen denk ik terug aan die super dag ! Ik ga het ook nog eens aandoen als we bv. feestje geven voor zoveel jaar getrouwd of zoiets.
|
|
Peter
|
7-7-2014 10:40:27
Houden, en als uitdaging het op je jubileums telkens weer aantrekken voor de openingsdans! ;-)
DJ Peter INFINITY.be fun op je dansvloer
|
|
sanne
6-9-2014
|
7-7-2014 11:22:33
Bij ons in de familie hebben de tantes met hun 10-jarig huwelijk hun jurk allemaal nog aangehad op het feestje :) dat was wel leuk. (En ja bij de andere paste het na die 10 jaar wat beter als bij de andere ;)) Met dat in het achterhoofd is het natuurlijk wel leuk, maar dan hangt het daar inderdaad wel 10 jaar in je kast te hangen.
Mijn mama heeft haar trouwjurk nog steeds, en dat is, zelfs na 27 jaar, nog echt een mooie hedendaagse jurk! (als ik er in had gepast, had ik deze misscien wel gebruikt;)
Ik ga het mijne korter maken na de trouw, het model leent zich daar wel naar :)
|
|
Femke
27-6-2014
|
7-7-2014 12:55:42
Om op je vraag te antwoorden of er al iemand spijt van heeft gehad: mijn mama heeft het kleedje van haar schoonzus aangedaan omdat ze dat zo'n mooi kleedje vond. Maar ze heeft er al altijd spijt van gehad dat ze dat daardoor niet meer heeft. Dus ja, spijt soms!
Ikzelf heb het idee om voor jubilea (bv. om de 5 jaar) een feestje te geven en dat kleed dan nog eens aan te doen. Maar bij mij hetzelfde probleem als mona: het past nogal perfect en is niet aan te passen! Het komt nogal op een kilootje aan om het juist aan te krijgen. Dus dat zou op voorhand toch een behoorlijke inspanning vergen, vermoed ik :).
|
|
Kim
31-5-2014
|
11-7-2014 11:08:48
Na dit allemaal gelezen te hebben, ga ik mijn kleed toch maar bijhouden Misschien doe ik het nog wel eens aan op een jubileum. Idd, zo net voor de openingsdans is dit wel leuk.
|
|
Kim
31-5-2014
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|