Terug naar overzicht
Dag Lien,Ik kan je maar op een paar vragen antwoord geven:- Openingsdans: All of me van John Legend. Wij hadden dit ook en is echt kippevel! - Receptie 2uur met 6 hapjes per persoon: dit lijkt me zeker voldoende. Uiteindelijk is dat elke 20 minuten een hapje en op zo een moment vliegt de tijd! - Liedjesprogramma: geen idee, wij hadden een DJ- Dessert: dit hangt uiteindelijk wel samen met wat je de genodigden ervoor allemaal geeft :-)Succes nog!
Dankjewel voor je reactie!De genodigden krijgen dus eerst hapjes, daarna volgt er een BBQ en dan komt het dessert en bij de BBQ zullen ze meer dan genoeg eten krijgen al :)
Beste Lien, er is geen software die stand alone een DJ vervangt. Artificieel intelligente software die ook voelt dat de dansvloer leeg is na de tweede slow en de derde vervroegd stopt, die bestaat niet. Evenmin software die zelf stukken van nummers op het juiste moment loslaat, of naadloos in elkaar laat vloeien. De chinese vrijwilliger die zijn laptop aan de (?) geluidsinstallatie koppelt en zal bedienen zal er wel mee overweg kunnen? Oh ja, die heten we dan: 'DJ'.Have fun.
Peter,ik vond je berichtje eerlijk gezegd niet zo gepast..Wij weten maar al te goed wat het werk van een dj is, maar kiezen ervoor om dit toch zelf te doen, dat is denk ik toch wel onze eigen keuze op onze eigen grote dag he?Wij hebben verschillende afspeellijsten gemaakt en onze eigen muziek volledig daarin verwerkt en op onze trouw komen alleen familieleden en vrienden die we heel goed kennen dus als de dansvloer leeg is dan zorgen we daar zelf wel voor dat die terug vol geraakt.Wij hebben trouwens mensen genoeg die de muziek samen met ons in vlotte banen zullen leiden.Toch bedankt voor je reactie
hey Lienmijn gommetje ;-) is ook wel te vinden om BBQ te doenbinnen een 6maandjes moeten we definitieve menu gaan vastleggen bij zaal,we hebben al een kijkje mogen nemen in hun menu's en daar stond ook bij BBQ met vlees en vis,en gommetje zegt: BBQ lust iedereen!wij zouden het zo doen: receptie met een 6tal happjesdan de bbq en daarna desserten buffet,en nacht buffet met nog wat...... nu onze menu niet zeer verschilt,zou je me willen laten weten of dit een toppertje was ;-)alvast bedankt!
hey Lien
mijn gommetje ;-) is ook wel te vinden om BBQ te doen
binnen een 6maandjes moeten we definitieve menu gaan vastleggen bij zaal,we hebben al een kijkje mogen nemen in hun menu's
en daar stond ook bij BBQ met vlees en vis,en gommetje zegt: BBQ lust iedereen!
wij zouden het zo doen: receptie met een 6tal happjes
dan de bbq en daarna desserten buffet,en nacht buffet met nog wat...... nu onze menu niet zeer verschilt,zou je me willen laten weten of dit een toppertje was ;-)
alvast bedankt!
Heey Sofie!Bbq lust inderdaad iedereen! :)Wij hebben een 8tal soorten vlees dus voor ieder wat wils.Plus groentjes, patatjes,sausjes,...Ben er zo goed als zeker van dat het een topper gaat worden maar ik laat je zeker iets weten! Er zal waarschijnlijk ook wel een verslagje volgen :)Groetjes!