Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen! Nog wat vraagjes

7-7-2014 11:48:37
Hey girls!
Met nog 68 dagen op de teller waarvan ik er 16 in het zonnige Spanje zit begint het nu toch wel spannend te worden!
Ik heb nog een aantal vraagjes waarbij ik graag jullie mening zou hebben :)

Wij twijfelen nog voor onze openingsdans tussen twee liedjes:
How long will I love you van Ellie Goulding
All of me van John Legend
Welke zouden jullie kiezen?

Verder duurt onze receptie 2uur en we hebben per persoon een 6-tal hapjes, is dit genoeg?

Wij hebben ervoor gekozen geen Dj te vragen op onze trouw maar zelf de muziek te doen met een afspeellijst (hebben dit al eens gedaan op het feest van mijn ouders en is heel goed gelukt) maar kent iemand van jullie misschien een programma dat je kan gebruiken om de liedjes wat vlotter aan elkaar te laten afspelen en wat meer op een fuifachtige manier af te spelen?

Oh ja en wij hebben een bruidstaart en mijn vriend zijn zus maakt sjoekes en er is een snoepbuffet, dit zal wel volstaan als dessert hoop ik?

Hopelijk kunnen jullie me al even helpen :)

Groetjes!

Lien
13-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 629

Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik7-7-2014 11:53:01

Dag Lien,
Ik kan je maar op een paar vragen antwoord geven:
- Openingsdans: All of me van John Legend. Wij hadden dit ook en is echt kippevel!
- Receptie 2uur met 6 hapjes per persoon: dit lijkt me zeker voldoende. Uiteindelijk is dat elke 20 minuten een hapje en op zo een moment vliegt de tijd!
- Liedjesprogramma: geen idee, wij hadden een DJ
- Dessert: dit hangt uiteindelijk wel samen met wat je de genodigden ervoor allemaal geeft :-)

Succes nog!

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik7-7-2014 15:23:52

Dankjewel voor je reactie!
De genodigden krijgen dus eerst hapjes, daarna volgt er een BBQ en dan komt het dessert en bij de BBQ zullen ze meer dan genoeg eten krijgen al :)

Peter

Meld misbruik7-7-2014 15:39:54

Beste Lien, er is geen software die stand alone een DJ vervangt.

Artificieel intelligente software die ook voelt dat de dansvloer leeg is na de tweede slow en de derde vervroegd stopt, die bestaat niet. Evenmin software die zelf stukken van nummers op het juiste moment loslaat, of naadloos in elkaar laat vloeien.

De chinese vrijwilliger die zijn laptop aan de (?) geluidsinstallatie koppelt en zal bedienen zal er wel mee overweg kunnen? Oh ja, die heten we dan: 'DJ'.

Have fun.

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik7-7-2014 20:50:29

Peter,

ik vond je berichtje eerlijk gezegd niet zo gepast..
Wij weten maar al te goed wat het werk van een dj is, maar kiezen ervoor om dit toch zelf te doen, dat is denk ik toch wel onze eigen keuze op onze eigen grote dag he?
Wij hebben verschillende afspeellijsten gemaakt en onze eigen muziek volledig daarin verwerkt en op onze trouw komen alleen familieleden en vrienden die we heel goed kennen dus als de dansvloer leeg is dan zorgen we daar zelf wel voor dat die terug vol geraakt.
Wij hebben trouwens mensen genoeg die de muziek samen met ons in vlotte banen zullen leiden.

Toch bedankt voor je reactie

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik7-7-2014 21:42:54

hey Lien

mijn gommetje ;-) is ook wel te vinden om BBQ te doen

binnen een 6maandjes moeten we definitieve menu gaan vastleggen bij zaal,we hebben al een kijkje mogen nemen in hun menu's

en daar stond ook bij BBQ met vlees en vis,en gommetje zegt: BBQ lust iedereen!

wij zouden het zo doen: receptie met een 6tal happjes

dan de bbq en daarna desserten buffet,en nacht buffet met nog wat...... nu onze menu niet zeer verschilt,zou je me willen laten weten of dit een toppertje was ;-)

alvast bedankt!

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik7-7-2014 21:52:11

Heey Sofie!

Bbq lust inderdaad iedereen! :)
Wij hebben een 8tal soorten vlees dus voor ieder wat wils.
Plus groentjes, patatjes,sausjes,...
Ben er zo goed als zeker van dat het een topper gaat worden maar ik laat je zeker iets weten! Er zal waarschijnlijk ook wel een verslagje volgen :)

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...