Terug naar overzicht
misschien is een chocoladefontein wel iets leuk, heb dat al verschillende malen gezien. En voor creaties in chocolade zo ik een goede chocolatier aanspreken of gewoon een goede bakkersucces
hallo, op de trouwbeurs in gent zagen we iemand die dat misschien gaat doen: De Vos. als je op de site van de trouwbeurs kijkt, zou hij normaal tussen de exposanten moeten staan. Succes
Hi Elke,Ik zou ook heel graag een chocoladefontein willen op ons huwelijk. We hebben dat vorige keer ook op een huwelijk gezien en dat was een heel groot succes.Groetjes,Véro
Idd De Vos op de beurs in Gent, heb zijn kaartje thuis liggen, als je de info zou willen kan ik es kijken.Was heel leukker (je kon bolletjes proeven) en hij maakt zelfs gezichten in chocolade en zo, twas toch indrukwekkend.Ook zo'n fontein en bedankjes (bvb die bolletjes chocolade met e foto in e doosje)
Hallo,Ik weet niet waar jullie vandaan komen,maar in Oostende is een uitstekende chocolatier namelijk Willems,ze hebben er al meerder prijzen gewonnen met hun ontwerpen,niets is hen te gek of te moeilijk.