TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
14-10-2006
|
20-1-2007 13:48:41
hoi Veerle,
ik kan je niet helpen met het vinden van een ceremoniemeester want zelf ben ik van Oost-Vlaanderen, maar ik kan je wel zeggen dat het een hele hulp is als je er een inhuurt. we hebben zelf ook een ceremoniemeester genomen (kostte in totaal 100 euro) en we waren daar echt content van. je moest zelf op niks denken tijdens de grote dag, want hij doet alles voor jullie. en da is echt wel nodig opdat je ten volle van je dag kan genieten. veel succes in de zoektocht!!
Inge 14-10-2006
|
|
Wendy
5-5-2007
|
20-1-2007 15:24:29
Hoi Veerle,
Wij hebben ook een ceremoniemeester genomen (uit Deurne, dus misschien niet iets te ver voor jullie), maar ik ben echt blij dat we hem hebben! Hij is al langs geweest om heel de dag en de suite te bespreken, heeft al heel wat nuttige tips gegeven en zal de dag zelf ook alles onder controle houden. Hij neemt echt wel veel uit handen, waardoor ik zelf echt wel heel wat geruster zal zijn de dag zelf!
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
Kelly
14-7-2007
|
20-1-2007 15:37:00
Hey,
Wij hebben ook een ceremoniemeester genomen en zijn nu al blij dat we die hebben. Hij heeft ons zelfs al op punten gewezen waar we nog niet aan gedacht hadden. Wij zijn van Limburg en we kunnen je ook niet aan een adres helpen. Is er komend weekend geen huwelijksbeurs in Brussel? Daar kan je misschien wel een ceremoniemeester vinden.
Groetjes
|
|
Veerle
18-7-2007
|
20-1-2007 16:01:46
Hey Veerle,
Bij ons 'speelt' mijn nonkel ceremoniemeester. Hij heeft dit ook bij mijn oudste broer gedaan en dat was echt super. Hij kent (door opzoekwerk) het 'protocol' van een huwelijk en bespreekt met ons aan de hand van een draaiboek heel onze dag. Hij straalt enorm gezag uit waardoor iedereen luistert naar hem en doet wat hij vraagt... Misschien heb je ook iemand in je familie of vriendenkring die verborgen talenten heeft en dit voor jullie wil doen?
Succes, Veerle W.
|
|
Kathy
6-10-2007
|
20-1-2007 19:51:45
Dag Inge,
wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester in Oost-Vlaanderen. Welke ceremoniemeester hebben jullie genomen (diegene waarover je sprak)?
Groetjes, Kathy 06-10-2007
|
|
Véronique
16-6-2007
|
20-1-2007 22:28:38
Hi Veerle,
Wij hebben ook een ceremoniemeester genomen, en ik ben er echt blij om. Ze heeft ons al heel veel goede raad gegeven, ik heb ook echt 100% vertrouwen in haar, het gaat op onze trouwdag ook veel stress wegnemen denk ik. Wijzelf hebben een ceremoniemeester uit Mortsel, dus waarschijnlijk ook net iets te ver voor jullie.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http:/veroenbilly.trouwen.com
|
|
Veerle
|
20-1-2007 23:03:16
Hey allemaal,
bedankt voor de reacties! Ik heb al contact gehad met twee ceremoniemeesters, maar de ene is al bezet en de andere vind ik vrij duur (Inge sprak van € 100, deze komt op bijna €300) Veronique, Kelly en Inge, welke ceremoniemeester hebben jullie? Misschien kan ik die eens contacteren. naar de beurs in Brussel volgend weekend kan ik (spijtig genoeg) niet gaan door omstandigheden. Ik zal morgen nog wat rondneuzen op de site verder...
Groetjes,
Veerle 25.08.07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
21-1-2007 9:59:17
Veerle,
Onze ceremoniemeester is Wuyts-De Vooght, volgens mij staat hij hier ook op de site, ze hebben ook een website. Ze werken denk ik met 5 ceremoniemeesters. Wij zullen op onze huwelijksdag Elke als ceremoniemeester hebben. Ze hebben een winkel in Mortsel waar je eigenlijk ook alles voor het huwelijk kan kopen, bruidsuiker, huwelijkskaars, receptieboeken, ... Je kan hier ook altijd vrijblijvend gaan informeren, eventueel ook 's avonds op afspraak. Wij zijn de eerste keer gewoon de winkel eens binnen gestapt en hebben daar meer dan 2 uur gezeten, ze hebben toen heel veel tips gegeven. Wij hebben toen vrijblijvend een dossiertje laten opstellen met alle zaken die we mogelijk nog nodig zouden hebben, en dan zetten ze er ook de prijs bij. (dit gesprek is gratis, en je bent niet verplicht om achteraf iets te nemen) We hebben dan een nieuwe afspraak gemaakt 2 weken later en dan hebben we bepaalde dingen van ons lijstje geschrapt (waar we zelf voor gaan zorgen bv bruidsuiker). Voor de ceremoniemeester betalen we €180. De meeste die ik gecontacteerd heb zaten tussen de € 155 en €200. Wij hebben voor hen gekozen omdat ze ook het huwelijk bij 1 van onze getuigen verzorgd hebben.
Groetjes, Véro
|
|
Katrien
18-8-2006
|
21-1-2007 10:33:15
HEllo,
Wij hebben er geen genomen en heel content dat we het niet gedaan hebben. GEwoon een paar vrienden ingeschakeld om misboekjes en zo te verzorgen. En voor de familie op voorhand een draaiboek gemaakt zodat ze wisten wat waar en hoe. Wij vonden zo een ceremoniemeester nogal stijf op andere trouws die we bijwoonden maar iedereen zijn keuze eh!
Veel succes!
|
|
Isabel
11-8-2007
|
21-1-2007 19:05:09
Hallo,
wij zijn van tegen Aalst en hebben Steven Chys als ceremoniemeester. We gingen er ook eerst geen nemen maar ik ben ondertussen echt blij dat we van gedacht veranderden. Hij is heel sympathiek en eerlijk. Hij is van West-Vlaanderen maar doet ook Oost-Vlaanderen. Wij betalen 250 euro. Hij is voor we beslisten hem te nemen eerst op een avond bij ons langs geweest om uit te leggen wat hij precies doet, volledig vrijblijvend. Dit was heel gezellig. Hij heeft ons nu al verschillende goeie tips gegeven. Zijn website is www.ceremoniechys.be . Misschien ben je er iets mee.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|