Terug naar overzicht
hey,
we hebben dan toch beslist om een fotograaf te nemen,alle ja nu zeg ik WE
maar bedoel IK... voor mijn gommetje is alles ok :-s zolang ik maar regel,maar ben er vrij zeker van dat ik niet het enige bruidje zal zijn,die bijna alles zelf moet regelen ;-) maar onder het moto wat ik zelf doe,doe ik meestal beter!
heb ik deze week onze fotograaf geboekt woehoe, ter begint vorm in te komen
zaal,kerk;vervoer,stadhuis,fotograaf ok! binnen 2weken ben ik in verlof en dan gaan kijken voor kleed woehoe!!!!!!
grz sofie
Hi Sofie, Super zeg! Wie hebben jullie als fotograaf?
Ik moet eigenlijk ook alles zo een beetje regelen. Hier is enkel de datum nog maar vastgelegd. De fotograaf ook bijna en we twijfelen over 2 zalen.
hihi, inderdaad!Voor de mannen is al dat gedoe errond niet zo belangrijk he ;-)Geniet van alle voorbereidingen nog, het is zalig ;-)En sneller voorbij dan je zou denken! Bij mij was het 2 jaar voorbereiding en volgende week is het al zover :D
hihi, inderdaad!
Voor de mannen is al dat gedoe errond niet zo belangrijk he ;-)
Geniet van alle voorbereidingen nog, het is zalig ;-)
En sneller voorbij dan je zou denken! Bij mij was het 2 jaar voorbereiding en volgende week is het al zover :D
Hey Sofie, Hier net hetzelfde, ik regel alles en hij vindt het allemaal goed ;)Maar ik vind dat wel OK!Bij ons ligt ook al vast: de zaal, fotograaf, kerk, DJ, datum doorgegeven op stadhuis, en 1e week van augustus 2 afspraken met bruidswinkels! Spannend!Nu ben ik volop ideetjes aan het bedenken voor decoratie. Het is nog vroeg, maar ik vind het leuk :DVeel plezier en succes met jullie voorbereidingen!
Hier ook :) Als ik niets zo geregeld hebben, waren we nog evenver als een maand geleden.. Nergens dus ;)Hier ligt vast: zaal, catering, kerk en gemeente, dj en fotograaf zijn prijzen aangevraagd, bruidsjurk wacht ik nog even mee (vorige week gaan kijken, maar weinig keuze, wachten op nieuwe collectie)
Hey, ChantalOnze fotograaf is een kennis van schoonmoeder,die dit doet als hobbyEn speciaal voor ons een prijsje gemaakt heeft :-)Heb al werk van hem gezien,en dat was dik ok Grz Sofie
Goed zoo sofie!!