Terug naar overzicht
Mooi en persoonlijk! Ik vind je 2de alinea heel wat beter dan nietszeggende liefdesverklaringen die ik hier al las in geloften, want daar staat gewoon echt wat jij het belangrijkste vindt!Ik vind alleen de 'ik leef ervoor om je gelukkig te maken' er een beetje over. En eventueel kun je nog wat meer 'beloven' op het einde? (Aangezien je toch feedback vraagt.)
Dank je voor je reactie Femke, ik bekijk het nog even :)
Ik vind de eerste alinea nogal negatief klinken. Ik weet wel dat niet alles rozegeur en maneschijn is, maar ik zou dat precies toch weglaten. Verder vind ik het mooi en persoonlijk
Ik zou ook je eerste alinea anders verwoorden. Je zou beter kunnen zeggen dat hij heel wat moeite voor je heeft moeten doen i.p.v. dat je niet stond te springen om hem een kans te geven...
Is de eerste alinea zo beter? Toen ik je pas leerde kennen, nu al 8 jaar geleden, wist jij meteen wat je wou en zag je al in dat dit iets heel moois kon worden. Wat ben ik nu blij dat je nooit hebt opgegeven en je best bleef doen om me te overtuigen van je goede bedoelingen, want nu zou ik me geen leven meer zonder je kunnen of willen voorstellen.
Toen ik je pas leerde kennen, nu al 8 jaar geleden, wist jij meteen wat je wou en zag je al in dat dit iets heel moois kon worden. Wat ben ik nu blij dat je nooit hebt opgegeven en je best bleef doen om me te overtuigen van je goede bedoelingen, want nu zou ik me geen leven meer zonder je kunnen of willen voorstellen.
dat is perfect !
Ik vind het heel mooi en echt persoonlijk! Maar ik zou ook de alinea vervangen en mss toch ook ff nadenken om die 'ik leef ervoor om jou gelukkig te maken' te vervangen. Zo laat je beetje uitschijnen dat je enkel trouwt om hem gelukkig te maken en dat dit jou zelf niet gelukkig maakt.Alleszins een heel fijne dag toegewenst.
Heel mooi! De aangepaste versie van de eerste alinea is veel beter!Ook ik zou het stukje van 'ik leef ervoor om je gelukkig te maken' veranderen, dat komt niet zo positief over...