Terug naar overzicht
Hey Evy,Het gebeurt vaak dat het openingswoord door iemand van de vrienden/familie/getuigen wordt gedaan, dat is dan een soort van speech over jullie eigenlijk.Ikzelf ben nog niet zo in detail bezig met mijn misboekje (ik heb nog wel wat tijd ;) ), dus ik kan je nog geen details doorsturen.Alvast heel veel succes!
Hey EvyLeuk om iemand van Lokeren tegen te komen. Wij trouwen maar op 18/07/15, maar zijn reeds bij de deken langs geweest. Had er een beetje een vreemd gevoel bij. Toen ik naar muziek vroeg, raadde hij mij zijn orgelist aan. Is het idd zo dat dit de enige keuze is?Groetjes
Hey Evy
Leuk om iemand van Lokeren tegen te komen. Wij trouwen maar op 18/07/15, maar zijn reeds bij de deken langs geweest. Had er een beetje een vreemd gevoel bij. Toen ik naar muziek vroeg, raadde hij mij zijn orgelist aan. Is het idd zo dat dit de enige keuze is?
Groetjes
Hey MelissaHij raad inderdaad heel hard zijn orgelist aan. Toen we vroegen of er iemand mocht komen zingen zei hij dat dit mocht, maar tussen de 2 lezingen en tijdens de communie moesten het 'lithurgische' liedjes zijn en meestal kunnen zangers dat niet mooi zingen (volgens hem). En de orgelist zou ook niet komen om maar 2 liedjes te spelen.Een cd mag ook, maar niet zomaar eender welke muziek blijkbaar. Hij heeft voorbeeld-cd meegegeven, maar dit is dan klassieke muziek.We hebben idee van zang al laten varen, nu nog twijfelen welke muziek. Ga morgen nog eens overleggen met ceremoniemeester ook.Groetjes
Ik vond al die rubrieken heel goed uitgelegd in het boekje op www.misboekjemaken.be. Goed overzicht van wat verplicht is en wat niet enz.Wel lastig dat je zo in de richting van orgel wordt geduwd :(
Ik vond al die rubrieken heel goed uitgelegd in het boekje op www.misboekjemaken.be. Goed overzicht van wat verplicht is en wat niet enz.
Wel lastig dat je zo in de richting van orgel wordt geduwd :(