Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer gaan kijken voor een trouwkleedje?

8-7-2014 16:04:22
Hallo,

Wij gaan trouwen op 22 augustus 2015. Ik vroeg mij af vanaf wanneer je het best begint te kijken voor een kleed. Sommige zeiden dat ik best wacht tot in oktober wanneer de nieuwe collectie binnen is, maar wat denken jullie? Wij trouwen in Kortrijk en ik weet eigenlijk niet zo goed waar je zoal terecht kan voor een kleed. Iemand suggesties van winkels?

Groeten,
Sofie

Sofie
22-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1244

Tine
22-8-2015
 Meld misbruik8-7-2014 16:22:10

Ik trouw ook op 22 augustus 2015 en vraag me ook af wanneer ik best zou kijken voor een kleed. Ik heb al gehoord dat La Sposa in Roeselare de moeite is.

Groetjes

Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik8-7-2014 16:25:09

Ik trouw een week vroeger en ben vorige week al eens gaan kijken. Er hing nog wel wat, maar ik wil een kort trouwkleed en daar was er weinig v over (hetgeen ik online zag was er nt meer)

Het loont mss wel de moeite te gaan kijken, als je uit de collectie v 2014 wil.

Inge
22-8-2015
 Meld misbruik8-7-2014 17:36:57

Heey dames!
Eindelijk iemand gevonden die op dezelfde datum trouwt als ikzelf!

Ik heb momenteel 2 data vastgelegd om in bruidswinkels te gaan kijken: 6 en 7 augustus.
Ik zal dan wel zien of ik al koop of zal wachten tot de nieuwe collectie er is, maar ik denk dat het wel de moeite is om nu ook al eens te gaan.

Veel planplezier en succes in de zoektocht naar hét kleed!
Inge

Eva
5-7-2014
 Meld misbruik8-7-2014 19:36:17

Hoi,

Wij trouwden afgelopen weekend ik ben begin november 2013 gaan kijken vooral omdat toen alles van de nieuwe collectie binnen was.
Ik ben ook bij la sposa geweest en ben zeer tevreden!
Ik zou de winkel bij iedereen aanraden!

Veel succes met de zoektocht!
Groetjes

jolien
22-8-2015
 Meld misbruik8-7-2014 20:39:19

Ik trouw dezelfde dag als jullie, en ik heb m'n kleed al gekocht! Ik ging voor de eerste x kijken bij een winkel die uitverkoop hield, en ja hoor, mijn kleed hing er gewoon. Je merkt dat gewoon direct, ik deed het aan als laatste, en het gleed gewoon over m'n lichaam, paste van de eerste keer perfect. Bovendien had ik grote korting (700 euro) dus ja, voor mij was dit het. Natuurlijk heb ik nadien ook efkes een mental breakdown gehad :-) zo van "iiiiiiiih wat heb ik nu gedaan?!" Maar eens terug blikken op de foto van toen ik het aanhad, deed me weer helemaal tot rust komen. Het is gewoon perfect voor mij. De mensen gaan echt niet merken of je nu een jurk van 2014 of 2015 aanhebt, als je erin straalt en je er goed in voelt. En de jurk die ik kocht, is tijdloos. Ook niet onbelangrijk. Ik ben erg tevreden, ergens is het misschien onverwacht en heb ik nu niet het gevoel dat ik alles uit de kast heb gehaald, maar ik kon dit gewoon niet laten liggen. Bovendien is het weer 700 euro die we voor iets anders kunnen gebruiken. Ga gewoon al eens zien, wie weet krijg je nog een mooie korting op de jurk van je dromen! Succes!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik9-7-2014 21:31:53

Ik ga morgen naar Elena in Deinze niet zover van kortrijk...daar zijn ze super vriendelijk heb ik gehoord en zaterdag ga ik naar Ellen oostburg. Ben al naar 2 winkels geweest

Julie
30-4-2015
 Meld misbruik9-7-2014 23:12:30

@mieke: Elena is super!! Vriendelijk, niet duur en goedkope retouche. Aanrader als je in de buurt woont van Deinze

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik11-7-2014 21:38:20

Julie het is ongeveer een half uurtje rijden...ze waren heel vriendelijk wat ik wel minder vond dat ik telkens alleen in het pashokje in mijn kleed moest kruipen en eruit kruipen ze deed het wel altijd toe...de sleep op het trouwkleed kon niet langer gemaakt worden...in de andere 2 winkels kon dit wel...ben benieuwd morgen bij ellen in oostburg

Shana
12-6-2015
 Meld misbruik12-7-2014 22:46:27

Ik zou zeker al eens gaan kijken ! Sommige winkels beginnen al de nieuwe collecties binnen te krijgen.. + het is juli, wie weet heb je ergens solden.

Gwendolyn
1-8-2015
 Meld misbruik13-7-2014 21:59:54

Wij trouwen op 1 augustus 2015 en ik hb mijn trouwkleed al bijna een maan geleden gekocht.
Want doordat de nieuwe collectie eraant komt, waren er enorme kortingen. Mijn jurk kostte 700 minder dan normaal. Ik ben wel helemaal aan het begin geweest. Nog zeer grote keuze!
Ik ging er ook vanuit als ik mijn goesting niet vind, kijk ik in de nieuwe collectie. Maar ik vond direct een jurk naar mijn zin. Dus waarom zou ik dan wachten als ik zo een korting krijg? Maar natuurlijk, ondertussen zijn de uitverkopen vollop aan de gang en moet je geluk hebben dat er nog iets tussenzit!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik13-7-2014 22:12:19

Waar ben jij geweeest Gwendolyn?

Stéphanie
22-8-2015
 Meld misbruik16-7-2014 9:53:07

@Jolien, @Inge, @Tine - grappig, wij trouwen ook 22 augustus 2015 in Kortrijk... Gezien wij pas in actie schieten... tips welke stappen we reeds moeten nemen naar planning toe?

Inge
22-8-2015
 Meld misbruik16-7-2014 13:12:01

Heey Stéphanie,
Bij ons ligt al vast:
- feestzaal + catering
- dj
- fotograaf
- aanvraag datum stadhuis
- datum doorgegeven aan kerk
- getuigen zijn gevraagd

We moeten van onze pastoor nu eerst op gesprek met een getrouwd koppel, om te praten over het huwelijk :D zeer grappig... Als we dat gedaan hebben, mogen we terug gaan om wat concretere afspraken te maken.

Ik heb ook al afspraken om een kleed te gaan passen.

En tussendoor ben ik wat teksten aan het zoeken al voor in het misboekje, ideetjes aan het opdoen voor de decoratie (ik doe bloemschikken, dus ik ga alles zelf maken).
Ik heb ook al een idee voor onze uitnodigingen en save the date kaartjes. Deze ga ik ook al beginnen ontwerpen binnenkort.
Veel leuke plannen dus!

Heb je al een zaal? Wij trouwen in Sint-Gillis-Waas (Salons Art Nouveau).
Dat was het eerste wat vast lag bij ons ;)

Shari
22-8-2015
 Meld misbruik3-8-2014 19:46:07

Wij trouwen ook op 22 08 2015
Zaal, trouwjurk en getuigen zijn reeds in orde.
Ik ben gisteren mijn eerste jurken gaan passen en het was meteen prijs bij de 5de jurk.
Bovendien was dit in een outletshop in Eindhoven dus heb ik een jurk van goede kwaliteit voor minder geld dan normaal!

Marijke
6-6-2015
 Meld misbruik5-8-2014 13:15:34

Wij trouwen op 6/6/2015 en ik heb 2 weken geleden mijn trouwkleed gekocht. Het was meer de bedoeling wat inspiratie op te doen maar ik vond al meteen mijn droomkleed met een mooie korting dus ik heb niet getwijfeld!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info