Terug naar overzicht
Wij hebben ze gehuurd voor onze dag... Ik kan je na 4/10 meer vertellen :-)
mag ik vragen wat dit kost? grtjes
Hey Sofie, Ik heb hier ook een recente offerte van de feestflitser, deze kost 525 euro excl btw (21%).Afhankelijk van welke regio je bent, komen er ook verplaatsingskosten bij. In Antwerpen en OVL is gratis transport.Voor deze prijs krijg je 1400 fotostrookjes of 700 postkaarten, en de feestflitser blijft 1 volledige dag ter beschikking.Ik hoop dat je hiermee geholpen bent ;)
Wij hebben ze gehuurd voor onze dag nu zaterdag ik laat het je anders weten hoe het was ? :-)
Doe maar Melissa, ik ben ook geïnteresseerd!Geniet van jullie dag, het komt nu wel heel dichtbij ;)
Okee zal zeker iets laten weten :-) dankuwel dat gaan we zeker doen hopelojk met niet te veel regen ! Groetjes
Hallo!Ter info: wij verhuren ook een photobooth en onze prijzen liggen volgens mij onder die van de feestflitser :-)Grtjs!IsabelleCedric Alexandre Photography
Wij hadden ook de feestflitser, een echte aanrader!!!!!!!!
hey cederic&isabelle wil je me wat meer info doorsturen hoe het precies werkt en wat de kostprijs ervan is? grtjes sofie
Wij hebben ook de feestflitser gehuurd! Maar onze dag is pas 22 augustus dus nog geen ervaringen :)
Een digitaal gastenboek bestaat ook: toestel dat videoclipjes opneemt. Vaak bij dezelfde verhuurfirma.DJ PeterINIFINITY.befun op je dansvloer
Wij hadden lucky's babbelbox , en super tevreden tot nu toe ! De dag erna al een hele serie grappige foto's gekregen via mail , nu nog wachten op onze dvd , maar als die zo tof zal zijn als onze foto's zal da dik in orde zijn !!
Jullie mogen mij gerust mailen vanheckemieke1986@gmail.com video opname bestaat ook he? Zelfde prijs?
Wij willen dit ook heel graag! Iemand een idee hoever je dit op voorhand moet reserveren? Want is heel populair vantegenwoordig!
Cedric, ook wij zijn geïnteresseerd. Zou je eventueel wat prijsinfo willen doorsturen, want op jullie site heb ik er nog niets van gevonden!Alvast bedankt!
Gewoon googelen naar fotostrookjes of fotohokje huwelijk en je hebt een ruime keuze. Zij die adverteren rechts in google rekenen meestal hun publiciteit door. Dus als je een goede prijs/kwaliteit verhouding zoekt, kies dan een bedrijf uit de linker kolom in google. Zeker als er geen transparante prijs te vinden is op de website.
Beste, Bij www.deflitspaal.be staan de prijzen heel duidelijk op de website. Er zijn 3 pakketten waaruit je kan kiezen aan 450, 550 of 650€. Dit is ALLES inbegrepen, ook plaatsing, ophaling en transportkosten. En uiteraard INCLUSIEF 21% BTW. Je krijgt zelfs een pakket 'props' cadeau. DE FLITSPAAL wordt geplaatst nog voor jullie eerste gasten toekomen en wordt pas de volgende dag terug opgehaald. Onze medewerkers kan je gans de namiddag/avond/nacht contacteren met je eventuele vragen/opmerkingen.Veel succes!
Beste,
Bij www.deflitspaal.be staan de prijzen heel duidelijk op de website. Er zijn 3 pakketten waaruit je kan kiezen aan 450, 550 of 650€. Dit is ALLES inbegrepen, ook plaatsing, ophaling en transportkosten. En uiteraard INCLUSIEF 21% BTW. Je krijgt zelfs een pakket 'props' cadeau. DE FLITSPAAL wordt geplaatst nog voor jullie eerste gasten toekomen en wordt pas de volgende dag terug opgehaald. Onze medewerkers kan je gans de namiddag/avond/nacht contacteren met je eventuele vragen/opmerkingen.
Veel succes!
Hallo Sorry voor het late antwoord maar de feestflitser was super Onze gasten vonden het heel tof Een echte aanrader je krijgt alle fotos ook nog op dvd kan je nog eens herineringen ophalen :-)