Terug naar overzicht
Het huis van de mens maakt voor iedereen iets persoonlijk en er bestaat dus geen vaste indeling. Als je een leuk gedicht of lied hebt, of iemand die iets over jullie wil zeggen, neem het mee naar een gesprek met de consulent. Zij stellen zelf iets moois op.
Bedankt Brenda voor de reactie :-) Ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten... We hebben niet echt vrienden/familie die zich geroepen voelen om iets persoonlijks te komen vertellen. Dus het persoonlijke komt vooral van de consulent. Maar ik heb wel enkele mooie teksten gevonden. Maar ik weet niet goed hoe ik het in een boekje moet gieten.
Wij hebben volgende week vrijdag een viering met het huis van de mens. Wij hebben ook zelf een aantal teksten gekozen en onze consulente giet alles samen in een viering. Bij ons is er ook maar 1 iemand die zelf een tekst schrijft.Geen zorgen maken :-) komt allemaal goed. Ik vertrouw onze consulente volledig.
Hebben jullie tips voor sites met geen godsdienstige teksten waar ik eens op kan snuisteren? groetjes
Goh, wij hebben een paar gedichtjes gekozen. Maar waarom willen jullie getuigen geen woordje zeggen? Ze krijgen normaal gezien een paar vragen van de consulent waarmee ze aan de slag kunnen en die helpt dan om dat in een verhaal te gieten. Ik zal je het mijne wel eens doorsturen, maar zoals ik al zeg, is het erg persoonsgebonden.
Brenda zou je het naar mij ook willen mailen? Ik overweeg ook een ceremonie met huis van de mens maar wil eerst wel eens een voorbeeldje zien..Jasmien_vg@hotmail.comAlvast bedankt!!
Hoi Ilvy mercikes ik ben nu wel wat meer gerustgesteld :)veel succes trouwens! Hoi Brenda bedankt voor de mail ;)
Hey,zouden jullie ook een voorbeeldje naar mij willen sturen?kirsten.havet@hotmail.comDanku :)
Indien mogelijk zou ik graag voorbeeldjes willen ontvangen, julievandevijver@hotmail.comAlvast bedanktJulie
same here :) wegens verlof zie ik de consulente van huis van de mens 2 september pas, dit lijkt me veraf want ben nu in de brainstormfase :)graag voorbeeldjes sturen ook naar karolienvb@live.be aubBedankt!
Hey, graag zou ik ook een paar voorbeeldjes willen ontvangen. M'n mailadres is christameyskens@gmail.com Alvast bedankt !