TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katrin
|
21-1-2007 13:01:16
hey veerle,
Op dezelfde baan als het schaliënhuys heb je de camping de rietgors Daar is ook een hotel aan. www.rietgors.be
Wij trouwen ook in het schaliënhuys. Nemen jullie de kok van daar of voorzien jullie een eigen traiteur?
Groetjes! katrin
|
|
Veerle
18-7-2007
|
21-1-2007 20:43:28
Hey Katrin!
Bedankt voor die tip van de 'rietgors'. Ik had er al iets over gevonden, maar dacht dat 't er ver vandaan lag! Niet dus...
Wij hebben heel hard gezocht naar een zaal 'vrij van traiteur' omdat we graag 'Mongolian bbq' wilden als 'diner'. We nemen dus niet de kok van 't Schaliënhuys zelf. Jullie wel? Wanneer trouwen jullie?
Groetjes, Veerle
|
|
katrin
|
22-1-2007 10:52:44
Hey veerle,
Ik denk dat de ietgors misschien net te ver is om te voet te doen, maar het is echt dichtbij hoor.
Wij hebben voor deze zaal ekozen omdat mijn vriend geen voorstander i van een klassieke stijve feestzaal. Wij hebben een bevriende traiteur n die gaat ons eten verzorgen.
Wij trouwen op 2 juni. En jullie?
Groetjes!
|
|
Veerle
18-7-2007
|
22-1-2007 22:55:32
Hey Katrin,
Wij trouwen op 18 augustus! Laat dus na je grote dag zeker nog iets horen op het forum hé?!
Wij waren ook absoluut niet voor een poepchique feestzaal en waren echt onmiddellijk helemaal weg van de hoevestijl van 't Schaliënhuys! Als 'diner' komt 'Marco Polo Mongolian Barbecue' bakken en 's avonds (na de tweede lading gasten) komt er een wafel-en pannenkoekenkraam.
Vonden jullie de dansvloer ook zo klein? Dat is 't enige wat me zo'n beetje tegenviel... (Op 't eerste zicht!)
Groetjes, Veerle
|
|
katrin
|
23-1-2007 12:31:38
Hey Veerle,
De dansvloer is idd niet groot maar ja, wie wil dansen vind wel een plaatsje denk ik dan hé ;)
Wij vinden de zaal ook heel gezellig, ik hoop alleen dat iedereen binnen kan. Er komt een 150 man, waarvan ongeveer de helft om te eten en de helft nadien. Hoeveel gasten heb jij?
Van waar komt dat wafelkraampje en is het duur?
Groetjes katrin
|
|
Veerle
18-7-2007
|
23-1-2007 12:56:18
Hey!
Voor die wafels en pannenkoeken moet je maar eens kijken op www.pannenkoeken.be ! Wij hebben formule 2 genomen. Dit komt voor ons op ongeveer 5 euro per persoon. Ze serveren wafels en pannenkoeken à volonté, de bediening (afruimen) zit er mee in en 't is een schattig kraampje. Wij hebben ongeveer 180 gasten... 130 mensen die komen eten en een vijftigtal daarna.
Dat van die dansvloer is idd waar... ZE zullen wel een plekje vinden. Hopelijk is het goed weer, dan kunnen de mensen ook op 't terras. Die binnentuin vind ik héél mooi!
Groetjes, Veerle
|
|
katrin
|
23-1-2007 15:27:35
Hey veerle,
Wij hebben een vriend van ons die traiteur is en het eten verzorgd. Wij hebben ook nog getwijfeld voor de mongolian BBQ! Ze zijn op mijn nicht haar trouwfeest geweest en dat was heel leuk. maar wie zorgt er dan bij jou voor het bestek en de borden enzo? En de tafels dekken?
180 gasten! dat is nog meer dan wij, dan ben ik al gerust! ga je er dan een deel boven zetten?
Wij hebben een ijskraampje gehuurd en dan nog wat gewone dessertjes en een taart erbij.
Spijtig dat het nog zo lang is ....ik tel al af!
Zijn jullie van temse afkomstig?
Groetjes katrin
|
|
Veerle
18-7-2007
|
23-1-2007 16:04:11
Hey Katrin!
Misschien kunnen we beter emailadressen uitwisselen? :-)
Wij zetten waarschijnlijk onze neven en nichten boven. (Dat is al heel wat volk!) Wij hebben de zaal zien klaarstaan (toen we de eerste keer kwamen kijken) voor zo'n 150 mensen en dat zag er heel ok uit! Je kan dus gerust zijn!
De Mongolian bbq is al meerdere keren in 't Schaliënhuys geweest en volgens beide partijen liep die samenwerking telkens heel vlot! De 'Mongool' brengt voor ons bestek, kleine bordjes en zo van die bolletjes (soepkomachtige bordjes) mee. Zij nemen het vuile gerief gewoon mee. De mensen van 't Schaliënhuys zorgen voor glazen, drank, afruimen,...
Wij hebben ook getwijfeld over zo'n ijskraampje! Vind ik ook heel tof!
Ik ben van Berendrecht, mijn vriend van Schelle en we wonen sinds kort in Puurs, niet zo heel ver van Temse dus.
Zijn jullie van Temse zelf?
Naar 't schijnt is er nog een tof hotel in de buurt... Belle Vue of zoiets?!
Groetjes, Veerle
wuilmus@yahoo.com
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|