Terug naar overzicht
Waar ligt het Geuzenhof heb ik al van gehoord? Gemeente en kerk evt DJ Fotograaf getuigen enzo ;-)
Het ligt in Masseme ( Wetteren):)
Hier op het forum al over gehoord denk ik dan...
Geen spijt van hebben, is een super zaal. Trouwen wij ook en stiefpapa kookt daar dus kan zeggen dat het eten super is ;)Wij hebben een afspraak geboekt met de vanals de zaal vastlag. Maandag mogen we langsgaan.Verder heb ik mijn kleed al besteld en deze maand gaan we voor de bruidegom kijken om een kostuum te laten maken.Fotograaf is een familielid dus is ook reeds inorde. Tip: gebruik de tool van deze site en die geeft een goed idee van wat wanneer te doen
Wat bedoel je met tool? Heb nog tot augustus volgend jaar maar weet ttl niet waar te beginnen :p
ja idd, welke tool? :)
Ik denk dat Julie 'mijn planning' wil zeggen met 'tool' :)
Inderdaad Lore was mij voor Heb daarnaast zoals bijna elke bruid een magzine gekocht en daar heb je ook altijd zo van die lijstjes bij van wat wanneer, of gewoon eens google raadplegen.
Hey Kimberly Gemeentehuis zeker niet vergeten!Meestal kan dit 12maand voor datum,wees er snel bij!Ik heb gebeld naar stadhuis op 1julli om op 27juni 2015 te trouwen,en kon maar kiezen tussen 2opties 11u of 12uDe rest was al geboekt,daarna heb ik meteen naar pastoor gebeld,en gevraagd of deze datum nog vrij was.en dan meteen een afspraak gemaakt om bij hem langs te gaan(Onze zaal was ook al ok)Eens zaal en gemeentehuis geboekt is heb je al een pak minder stres hoor ;-)In augustus heb ik verlof,dan ga ik kijken voor kleed:-)Grz en geniet nog van je voorbereidingen!
Hoi, bij ons ligt de zaal al van januari vast. Het gemeentehuis is reeds tijdje besproken, wou zo laat mogelijk zaterdagvoormiddag - 11u30. Kledij van mij is in bestelling, in oktober is het maatname, nu ligt de stof reeds opzij. Wij gaan voor de huisDJ van de zaal. Fotograaf ga ik wachten tot augustus, dan is er een kennis die een eerste huwelijksreportage maakt. Denk dat bij ons de zwaarste opdracht nog de uitnodigingen zal zijn en de tafelschikking. Vervoer zou mijn schoonpa voor aan het zorgen zijn.
Dag Kimberly, schitterende keuze van zaal, ons feest was daar op 04/07 en het was fantastisch, heel vriendelijk personeel, super lekker eten, super gastvrouw en heel mooi decor!Veel succes met je verdere voorbereidingen