TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Chantal
3-5-2014
|
10-7-2014 7:49:39
Hallo, Wij hadden ook iets gelijkaardigs: iedereen dezelfde uitnodiging en iedereen hetzelfde. Bij ons was dit een soort walking dinner maar dan met bediening (iedereen krijgt zijn bordjes) + een uitgebreid dessertbuffet en nadien dansfeest. Wij hebben dit zelf onze dancing dinner evening genoemd. Ook omdat wij geen tafelschikking hadden, maar iedereen vrij kon kiezen waar ze stonden (allemaal hoge receptietafels met barkrukken). We hebben ontzettend goede reacties gekregen op dit concept: het is eens iets anders dan een gewoon trouwfeest! Waar (in welke zaal) doen jullie dit? Succes!
|
|
Peter
|
10-7-2014 10:47:42
Voor een uitgebreide receptie: 'drinks & food' ? Voor een uitgebreide receptie met band of DJ: 'drinks, food & dance'?
Een aanvangsuur en einduur opgeven, als er een einduur voorzien is tenminste. Bij een receptie van drie à vier uur verwachten de mensen wel hapjes en bordjes. Succes!
DJ Peter INFINITY.be fun op je dansvloer
|
|
Marijke
4-10-2014
|
10-7-2014 11:20:25
Hey Chantal, superfijn idee! Wij plannen hetzelfde komende 4de oktober. We plannen een walking dinner, ook allemaal gerechtjes die worden gebracht en aansluitend ook dessert in walking dinner. We hebben ook geen vaste plaatsen, maar ik vroeg me af of dat allemaal goed kwam? Ik vind het een heel tof concept, maar krijg soms een beetje schrik! Hoe hebben jullie dit aangepakt? Hoge tafeltjes met barkrukken waren wij ook van plan, gecombineerd met enkele tafels en een lounge gedeelte. Ik zou het fijn vinden wat meer te horen over jouw dag! Wij gaan ons feest doen in de Kattebroek in Dilbeek. GRoetjes!
|
|
Chantal
3-5-2014
|
10-7-2014 11:48:30
Marijke, Ik heb je een bericht gestuurd grtz
|
|
PETRA
4-10-2014
|
10-7-2014 14:33:56
Hallo, wij trouwen ook op 4 oktober en doen ook geen uitgebreid buffet. Gewoon een goed glas( zen) drinken, met veel hapjes en veel dansen. Ik heb op de uitnodigingen geschreven : receptie met aansluiten dansfeest. Dan weten ze dat het geen buffet is en dat ze hapjes krijgen is zo ie zo meestal wel geweten. Bij jullie is het nog uitgebreider, dus denk ik wel dat je walking diner mag schrijven. Ze zullen zeker geen honger hebben en het is toch ook niet de bedoeling dat ze zich overeten. gr:)
|
|
Pascale
4-10-2014
|
10-7-2014 20:42:30
Hallo,
Als ik lees wat jullie allemaal aanbieden, lijkt me dit toch wel een volwaardige maaltijd! Ik zou het een walking dinner noemen. Ik denk niet dat er iemand met honger naar huis zal gaan.
Succes!
|
|
JOP
|
10-7-2014 20:51:52
We weten het niet goed of we wel walking dinner durven zetten. We willen zeker geen verwachtingen scheppen die misschien niet voor iedereen zullen uitkomen.
Om 21h is het ook gedaan en trekken wij ons met de broers , zussen , ouders en grootouders terug voor nog een hoofdgerecht en dessert. Dus geen aansluitend dansfeest.
|
|
Pietje
1-2-2027
|
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|