Terug naar overzicht
Dag iedereen,
Zijn er nog mensen die zaterdag trouwen en zich tot nu toe over niets echt druk gemaakt hebben behalve... over het weer? Het ziet er niet zo goed uit en ik jaag mij daar een beetje in op. Hele dag regen zou zo jammer zijn!
Hallo ja wij trouwen ook nu zaterdag had over niks zenuwen Tot nu toe behalve over het slechte weer laat ons hopen dat het nog zal meevallen . Groetjes
Ach, wij hebben zaterdag een ceremonie buiten. Ze voorspellen buien, dus doen we het maar tussen de buien door. ;-)
Als er iets is waar je geen invloed op hebt, is het wel het weer. Ik zou me er dus niet druk in maken en nemen wat komt! Uiteindelijk maak je de sfeer tijdens de dag zelf. Als jullie ambetant zijn door het regenweer, dan heeft dat een invloed op jullie dag en sfeer. Als jullie er mee omgaan dat dat maar bijkomstig is, dan zal er een compleet andere sfeer zijn. Dus doe zoals Brenda zegt.
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en ze gaven ook een heel slechte dag! Laat het niet aan je hart komen en lach er eens mee. De dag is veel te mooi om hem te laten verpesten door de regen!Gezellig samen onder de paraplu is ook best gezellig ;-)
Bij ons voorspelden ze ook de hele dag regen,en het is pas om 18u00 tijdens de receptie beginnen regenen :-)De ceremonie hebben we voor de zekerheid binnen gedaan, maar de foto's konden perfect buiten!