TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Greet
24-5-2014
|
10-7-2014 22:38:25
Wij hadden Dj poll van dj team Poll van Ghent. Wij zijn alvast super tevreden. Nummertjes kunnen aangevraagd worden en hij danst mee van achter zijn tafel. Sfeer verzekerd dus. (zeker geen irritante praat).Wat ook leuk is, is dat hij foto's trekt van achter zijn tafel.
Net voor de openingsdans werd ik onwel, en dit heeft hij toen goed opgevangen door wat ambiancenummertjes op te leggen... Contact via mail verliep zeer vlot. Zeker niet twijfelen om hun te contacteren. Al lijkt het mij veel te vroeg om hun te boeken als je pas trouwt in 2019? Of klopt je datum niet?
Groetjes
|
|
Christ
|
11-7-2014 6:49:34
Wij hadden ook Poll van Ghent, zeker een aanrader! Hij praat wel tussen de liedjes maar voor mijn part niet storend, integendeel... hij pept de boel nog wat op... Persoonlijk vind ik als ze niks zeggen dat je evengoed een bandje kan laten afspelen... Van Poll van Ghent ben je één ding zeker: hij haalt het maximum van ambiance uit de aanwezige groep! Ik ken Poll van andere huwelijken (waar ik fotograaf was), het contact liep via email. Vooraf kregen we een ganse vragenlijst in Word... Wat zeker wel, wat zeker niet.... je mocht ook liedjes opgeven, maar buiten de openingsdans heb ik niet veel opgegeven... mijn mening: Poll kent zijn vak door en door, hij zal beter weten wat hij moet draaien dan wij... Ik ben ook geen fan van Frans Bauer, maar als je op een trouwfeest zo'n liedje hoort doet iedereen gewoon de polonaise mee.. Tijdig boeken is de boodschap, maar als je datum klopt ben je er vroeg bij ;-)
Greetz, Christ
|
|
Lientje
18-9-2015
|
11-7-2014 8:23:17
Bedankt om jullie ervaringen te delen! :) En nee, die datum klopt niet, ik trouw op 18 september 2015:), zal dit vlug aanpassen:p. Ik heb hen trouwens al gecontacteerd, zowel hij als dj sweeby (dj bij team poll van ghent) zijn nog vrij.
|
|
LB.
|
11-7-2014 9:33:37
"Persoonlijk vind ik als ze niks zeggen dat je evengoed een bandje kan laten afspelen..."
Smaken en stijlen verschillen natuurlijk ...
|
|
Jacky
|
11-7-2014 11:37:23
Met Poll Van Ghent ben je zeker van een geslaagd feest. Poll is een vakman die het nog met veel plezier doet en dat zie je ook op zijn feesten. Niet twijfelen en boeken voor je datum vastgelegd wordt door een ander koppel.
|
|
Lientje
18-9-2015
|
11-7-2014 12:07:14
Toch twijfel ik tussen van ghent en studio blackstar..
Een collega op het werk vertelde dat poll van ghent dj was tijdens de trouw van haar nicht. Volgens haar trok hij foto's in de zaal tot vervelends toe, hij sprong overal tussen blijkbaar.
Een tweede negatief punt: op het einde van de receptie kondigde van ghent letterlijk aan dat de mensen naar huis moesten gaan (het kwam alleszins raar over).
|
|
Peter
|
11-7-2014 18:59:57
Voor de namen die we zien passeren, Poll Van Ghent en zijn collega Sweeby, DJ Sam (Studio Blackstar): ze zijn allen regelmatig op pad en zullen tegen dan wel ergens draaien. De vraag is alleen waar. September is seizoen, wel is de 18de een vrijdag. Op vrijdagen heb je meestal nog iets meer keuze. Succes!
|
|
Kristof
30-5-2015
|
11-7-2014 21:49:42
Wij hebben DJ Poll Van Ghent reeds 2x zien draaien op een trouw en we hebben beide trouws gesloten.. Maw het is een super goede DJ die veel ambiance en sfeer brengt, wat een goed trouwfeest verzekerd! Wij trouwen volgend jaar en onze eerste vereiste was dat we DJ Polleke hadden om te draaien! Niet twijfelen en boeken maar! Wees er vlug bij want hij is snel bezet!
|
|
Greet
24-5-2014
|
12-7-2014 18:03:16
Groot gelijk Kristof :)
|
|
Trouwfuif.com
|
14-7-2014 12:03:51
Als je de standaard Foute Party wenst op je trouwfeest, dan kan ik Poll Van Ghent en Studio Happy Music aanraden. Deze DJ's babbelen continue tussen de liedjes. Sommigen vinden dit de max, anderen balen hiervan.
Als je een moderner feest wenst met meer karakter zou ik hen echter niet aanraden.
Veel trouwfeesten zijn nog altijd de klasssieke Foute Party, maar steeds meer bruidjes zoeken het toch moderner. Klassiekers als 'Paradise By The Dashboard Light' en 'Grease' doen het al een tijdje niet meer zo goed op de dansvloer.
Ah, er zijn zoveel andere liedjes waarmee je een tof en origineel feestje kunt bouwen.
Veel dansplezier gewenst! Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.com
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|