Terug naar overzicht
Hoi,Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest geweest in de vlasschaard. Niet echt overtuigd...Geen hapjes op de receptie (dit kan ook een bewuste keuze van het koppel geweest zijn). Het diner bestond uit voorgerecht, buffet en dessertenbuffet. Dit was wel lekker! Maar bij het voorgerecht kon je enkel witte wijn krijgen en die was echt niet te drinken!!De zaalverantwoordelijke is blijkbaar ook DJ, maar wij waren er geen fan van :-)Natuurlijk, dit is onze persoonlijke ervaring. Het is wel een mooie zaal met mooie tuin voor een receptie buiten! :-)
Ik heb al meermaals in de vlasschaard gedraaid en qua eten en drinken kom je daar in principe nooit beschoren uit. Kwalitatief en kwantitatief zit je daar echt goed.Zoals overal is natuurlijk ... je krijgt wat je vraagt ...Zo heb ik daar (maar ook elders) taferelen gezien en gehoord waar bepaalde keuzes van trouwers, al dan niet om budgettaire redenen, de zaal niet in dank werden afgenomen.
Vorig weekend trouwfeest gehad in de Vlasschaard en volgende week moeten we er terug naar toe.Wij hebben hier lekker gegeten (ook hapjes tijdens aperitief); DJ was niet de huis DJ dus daar kan ik niet over oordelen.Vorig jaar naar feest geweest in het torenhof en ook hier lekker gegeten en ik vond het daar verfijnder dan in de Vlasschaard maar daarom zeker niet beter. In het torenhof hadden wij de feest in een tent dus weet niet hoe het daar binnen in een zaal zit...
ik zweer bij torenhof super vriendelijke mensen en echt lekker eten, mooie locatie ook mijn feest ligt er al vast voor volgend jaar en ben er zeker van dat het een super feest word
Wil je in het Torenhof in een van de zalen in het complex of de grote witte tent ? In de zomer is die Tent van het Torenhof wel leuk, heel moderne (lees: wit en strakke) inrichting ook. Alleen geen al te fijne naaldhakjes dragen, die belanden daar onvermijdelijk tussen de groeven van die betonnen vloer ! Plus met de abdij van Tongerlo recht tegenover deze locatie voor de foto's is ook erg handig.