Terug naar overzicht
Ik heb zelf ook een maatje meer en ga zaterdag voor het eerst kijken voor een kleed. Ik heb een afspraak bij Younieks bruidsmode in Turnhout hopelijk vind ik er iets.
bij de collectie van ladybird hebben ze mooie bruidskleedjes voor vrouwen met een maatje meer. even kijken op ladybird.nl daar staan verdelers op als ik me niet vergis
Ann & John's bruidsmode in Eindhoven.
Ik denk dat de meeste winkels dit wel hebben of toch zeker kunnen voorzien. Bel gewoon even vooraf naar de winkel van je keuze en vraag of ze kleedjes in jouw maat beschikbaar hebben of kunnen voorzien. Zo heb ik het gedaan en toen ik voor het eerst ging passen waren er meerdere kleedjes in mijn maat. Ik heb er toch een stuk of 7 kunnen passen, misschien had ze er nog meer maar ik had mijn droomkleed tegen dan al gevonden... Mijn kleedje komt van bruidsmode Steven in Torhout (het is trouwens ook een Ladybird).
Ik wilde zoals Evelien ook Youniek Bruidsmode in Turnhout zeggen. Neem daar zeker een kijkje!
Ik heb ook een maatje meer en heb mijn kleedje gekozen bij Maxim's Couture in Mechelen. Heel fijne mensen, die ook gewoon heel eerlijk durven zeggen hoe ze het vinden.
Ladybird o.a. Couture Ann in Aalst
Bij Cermo in Zoersel. www.cermo.beZeker de moeite daar! Kan je een foto laten trekken via spiegel en kan je zo jezelf zien in verschillende trouwjurken die je gepast hebt, altijd een leuker vergelijk dan gewoon maar in de spiegel kijken :-)
Bij Cermo in Zoersel. www.cermo.be
Zeker de moeite daar! Kan je een foto laten trekken via spiegel en kan je zo jezelf zien in verschillende trouwjurken die je gepast hebt, altijd een leuker vergelijk dan gewoon maar in de spiegel kijken :-)
Idd Cermo in Zoersel!
Hier zweer ik ook op Youniek in Turnhout ;-).Super lieve mensen.Betaalbare bruidsjurken op maat gemaakt...
Hier zweer ik ook op Youniek in Turnhout ;-).
Super lieve mensen.
Betaalbare bruidsjurken op maat gemaakt...
En jaja ik heb gisteren mijn trouwkleed gevonden bij Youniek. Bij het 3 de kleedje wist ik het al. Die ik nadien nog heb aan gehad stelde niets meer voor... Ik wist dat het 3 de kleedje het ging worden.
Hey Ann,Heb je al overwogen om je droomjurk te laten ontwerpen en maken zodat het perfect bij jou past? Ik ben zelf klant bij November Styling (http://www.novemberstyling.be ) en enorm tevreden. De moeite om eens langs te gaan en je te laten adviserenGroetjes, Nele