Terug naar overzicht
Dat is iets wat me ook afschrikt, ik zoek een 50s dress, heb online genoeg keuze maar pas dat toch graag eerst... En laten ontwerpen, als het klaar is, en het is niet oke... Ja...
Misschien kan je hen tonen wat je mooi vindt en dat ze je dan modellen laten passen met deze vormen? Dan weet je tenminste of het model van het kleed mooi bij je figuur past?
Hallo,Ik heb mijn kleed zelf ontworpen en laten maken. Inderdaad, soms heb ik gedacht waar ben ik aan begonnen. Maar het resultaat was prachtig! Ik zou het zeker iedereen aanraden. Je hebt een uniek stuk aan dat niemand heeft. Als jullie concrete vragen hebben: shoot! Ik zal ze graag beantwoorden! Groetjes,Chantal
Hallo,
Ik heb mijn kleed zelf ontworpen en laten maken. Inderdaad, soms heb ik gedacht waar ben ik aan begonnen. Maar het resultaat was prachtig! Ik zou het zeker iedereen aanraden. Je hebt een uniek stuk aan dat niemand heeft.
Als jullie concrete vragen hebben: shoot! Ik zal ze graag beantwoorden!
Groetjes,Chantal
Hey Kelly,Ik laat mijn droomjurk ontwerpen en maken bij November Styling (http://www.novemberstyling.be ). Ik zou je echt geen zorgen maken want het voordeel is nu net dat je enorm betrokken bent in het maakproces met de verschillende pasbeurten en je helemaal niet geconfronteerd wordt met een jurk op het einde van de rit die je niet zou staan. Eerst en vooral ligt het voor een stuk bij de ontwerpster, want bij November Styling is ze naast ontwerpster ook styliste en krijg je enorm veel advies om tot een ontwerp te komen dat echt wel bij je persoonlijkheid en figuur past. Tijdens de verschillende pasmomenten krijg je ook de kans om nog wijzigingen door te voeren naar afwerking. Ik ben echt enorm tevreden dat ik deze stap gezet heb want ik zal nooit een jurk kunnen vinden in een winkel, gewoon omdat ik nu eenmaal zelf wist wat ik wilde en dat vind je niet allemaal in 1 ontwerp in een winkel terug.