hallo hallo,
ondertussen al 48 dagen getrouwd, verdorie wat gaat het snel!
Ik kan ondertussen alle cliches bevestigen:,geniet en beleef je dag zoveel als je kan,want de dag gaat veel te snel voorbij, voor dat je het weet , knoopt je man je kleed los, kust elkaar slaapwel, en val je als een blok in slaap:-)
Ik heb een jaar van voorbereiding erop zitten en heb alles zelf geregeld en gemaakt, van uitnodiging, tot boeket, corsages, kerkversiering, teksten misboekje..enz enz,
als je dan alles samen afgewerkt ziet, en ontzettend veel complimenten krijgt van iedereen, jaaaa dan ben je echt wel zalig gelukkig ;-)
nog een goede raad, ook al plan je alles zo tot in detail, er gaan toch dingen mis, en geloof me, die merken niemand, en de dag zelf leg je die gemakkelijker naast je neer dan tijdens de voorbereiding!
mijn missers , kousenband klaar gelegd voor fotoshoot en daarna aandoen, helemaal niet meer aan gedacht, de diy spullen voor de foto shoot , helemaal niet gebruikt,
en dan de nodige stress van de dag ervoor, mijn mama was om 23 u savonds in mijn armen gezakt, en het zag er even naar uit dat ik niet zou trouwen de volgende morgen, ze heeft op spoed gelegen tot 5 snachts. om 6 u moest ik bij de kapper zijn, en zij zou hier bij de kindjes blijven, dus hebben om 24 u nog plan b en c moeten opstellen,....dus hoeveel uren was ik al wakker :-)
een heel lang verslag ga ik niet geven, maar wel een grote dankjewel aan allen die van onze dag een echt sprookje hebben gemaakt :-)
an & john bruidsmode in eindhoven : zoveel complimenten over mijn kleed , en wat een vriendelijkheid en service daar ! echte aanrader
mijn vaste kapster elke van In style zutendaal : voor de warme opvang om 6u en de nodige zakdoekjes, koffies en peptalks :-)
ann-sophie die mijn wallen en vermoeidheid mooi wist te verbergen
gerd bylois: ceremoniemeester uit genk, dankzij hem heb ik een rustige voormiddag gehad, hij heeft de planningen beetje gewijzigd en mij doorheen alles geleid, een hele grote dankjewel voor hem!
taverne de krater in genk: super lekker gegeten met de suite en de kindjes konden zich fijn uitleven.
kristof van ezophoto: onze fotograaf was de max, heel open spontaan, voelde mij op mijn gemak , en 1400 super fotos in kleur,zwart wit, en speciale uitvoering! denk dat we nog eens een shoot gaan doen met hem (trasch the dress :-)
kurts dj team hoeselt : heeft ook voor de aankleding van de zaal gezorgd, super mooi en super dj
de potter in bree : voor de super lekkere ijstaart, veel mensen die ons gevraagd hebben waar onze ijstaart vandaan kwam :-)
Muziek in de kerk door leeds: 2 jongens uit zutendaal/genk
die gepasioneerd bezig zijn met muziek, eentje zingt en eentje begeleid op key
bord. We hadden liedjes van adele, marco
borsato, michael buble en nienke (anubis) in de viering, en allemaal brachten
ze ons kippevel en de nodige traantjes J.
Zelfs een nummer wat mijn papa ooit gescheven had, daar hebben ze een
instrumentale versie van gemaakt en gespeeld als bedanking voor de ouders.
ik zal waarschijnlijk nog mensen vergeten zijn, dat vul ik later nog wel eens aan dan.
het mooiste cadeau kreeg ik van mijn papa, hij heeft de hele dag voor mooi weer gezorgd, terwijl ze regen voorspeld hadden ;-)
hierbij de link van mijn on line album:
http://www.albelli.be/nl/onlinefotoboek-bekijken/7a80e168-f549-4dde-ba2d-7e4d6e651b16
groetjes en bedankt voor de goede raad en fijne aftelling naar.....
wendy