Terug naar overzicht
ik vind een wit hemd maar niks , mijn toekomstige man draagt wss een zwart hemd .ik zou gaan voor hert zwarte hemd dat steekt mooi af bij het grijs van zijn costum en das groetjes
Vind ik ook wat marina zegt.
Is zo dat het voor ons een hernieuwing is van onze trouwbelofte. De zoon (16j)draagt ook grijze blazer met zwart hemd en zwarte broek. De dochter normaa een felroos kleedje. Zelf draag ik een kort wit kleed. Om allemaal in dezelfde kleur te gaan vond ik hey moeilijk. Vooral omdat de kids een lft hebben waarbij ze niet gelijk wat willen dragen. Maar met nog 20 dagen op de teller begin ik aan alles te twijfelen.
Mijn toekomstige heeft een blauw hemd, uiteindelijk hangt het er maar net van af wat jullie zelf mooi vinden en wat mooi bij het kostuum past. Ik ken trouwens wel meer mannen die niet meer traditioneel met een wit hemd trouwen hoor!
Niet twijfelen, gewoon doen wat jullie zelf het mooiste vinden! Kans is groot dat het hier ook geen wit hemd word.Persoonlijk heb ik een hekel aan het kleur roze maar de combinatie met grijs is volgens mij bij sommige mensen wel mooi. met zwart aan de andere kant kan het nooit misgaan. Feit dat jij wit draagt zorgt er dan ook weer voor dat het allemaal bij elkaar past, zowel roze als zwarte. Persoonlijk zou ik dan kiezen voor het zwarte omdat je man zijn hemd wss niet hetzelfde roze is als je dochter haar kleedje, en dan steekt het volgens mij meer af. Beide mannen is zwart/grijs vanboven past bij alles dus kleedje van dochter zal wel mooi in het plaatje passen.