Terug naar overzicht
Grote bruidsmeisjes...wij nemen al onze nichten grote dan met 5 ... :-) ideaal en geen gezeur dan ;-) normaal 6 maar 1 ervan onze getuige...
Hé Marina Je mag in totaal 4 getuigen hebben, dacht ik. Dus als je toekomstige er maar 1 heeft, is je probleem al opgelost! :-)
Hier ook zo maar dan omgekeerd. Ik heb 1 getuige en verloofde 3.
Je mag inderdaad meer dan 1 getuige hebben ! Wij hadden naast 2 bruidskindjes (jongentje van 3,meisje van 5) twee "grote" bruidsmeisjes. Zo kun je inderdaad je probleem oplossen en wordt er geen enkele vriendin 'tekort" gedaan. ...
Je mag idd 4 getuigen per koppel hebben. Voor de wettelijke trouw nemen wij onze broers en zus. Wij hebben nog een alternatieve viering en daar zijn onze beste vrienden de broers en de zussen getuigen. Zo is het ook opgelost :-)
Hier ook, 3 'beste' vriendinnen, maar ik heb er ook maar 1tje gekozen als getuigen. Ik heb het als volgt aangepakt, alledrie zijn ze op z'n amerikaans 'bridesmaids', en het meisje dat ik toch net iets langer ken is dan 'maid of honor'.Zij waren hier alledrie enorm gelukkig mee! Ze plannen ook alledrie samen de vrijgezellen-dag en ik geef ze die dag een hoop taakjes! ;)
Het is idd soms niet leuk te moeten kiezen , op onze trouw laat ik mijn beste vriendinnen in de suite lopen als grote bruidsmeisjes. En alle 7 in hetzelfde kleedje :-) ze kijken er alvast erg naar uit en zal mooie fotos opleveren .
Ik laat ook mijn beste vriendinnen in de suite lopen als grote bruidsmeisjes. Het zijn er maar twee maar dan zijn ze beide in de trouw aanwezig.
Ik heb hetzelfde probleem gehad wij nemen elk 2 getuigen dus1tje doe ik nog te kort, ik ga haar vragen iets te lezen in onze viering.ook zitten onze getuigen en vrienden aan de eretafel omdat mijn ouders gescheiden zijn en die van mijn vriend niethebben we bewust gekozen om met de vrienden aan eretafel te zitten en niet met familie, ook hiermee zullen men meisjes vereerd mee zijn, Wat je ook nog kan doen is ze alle 3 meevragen om te helpen kiezen voor je kleed. oplossingen genoeg ! Veel succes alvast en genieten is de boodschap ;)