TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
12-5-2007
|
21-1-2007 13:12:35
Wanneer trouwen jullie? Wij trouwen op 12 mei in Hoegaarden en houden ons feest in het kouterhof (waar de brouwerij was). Heel mooie zaal. Het gebouw was vroeger een boerderij als je dat nog niet wist. Dus heel mooie gerestaureerde wanden en plafonds
|
|
tamara
15-9-2007
|
21-1-2007 22:54:51
Hoi Tina,
wij zijn van Sint-truiden. Wij zijn gaan kijken in het aulnenhof in walshouten. Dit is een hoeve met verschillende zalen. Mooie omgeving maar niet meteen goedkoop. Daarna hebben we een kijkje genomen in het speelhof in sint-truiden. Dit is een boerderij van het kasteel Speelhof. Dezelfde uitstraling als het aulnenhof, maar hier kan je zelf bepalen hoe duur je het allemaal wil maken, dus deze formule paste beter bij ons. Ik wil er een mooi feest van maken, maar we willen ook nog een huisje kopen dus niet overdreven duur! We wilden nog in het posthof gaan kijken, maar ons hart was al weg voor het speelhof.
Groetjes, Mara
|
|
Tina
16-8-2008
|
28-1-2007 12:26:30
Wij trouwen op 16/08/08. We zijn er nog steeds niet uit. Nu horen we van alle kanten dat het Posthof één van de duurdere zalen is uit de omgeving, en dat de organisatie ter plaatste beter kan... Help!
|
|
Ilona
24-5-2008
|
12-2-2007 11:54:32
Wij zijn ook naar het posthof geweest om eens te zien. In de winter ziet het er natuurlijk allemaal niet zo bijzonder uit, maar wat bij ons vooral de doorslag gaf om er niet voor te gaan was dat er geen buffet mogelijk was. Nu mogen ze veel van onze ideetjes afknallen wegens "niet uitvoerbaar", we kunnen gemakkelijk aanvaarden dat zij meer ervaring hebben en het beter weten, maar om te zeggen dat "op een trouwfeest ben je toch beter met een menu aan tafel"... sorry hoor. Dus misschien dat je best voor een menu aan tafel wil kiezen, maar ik wil uit principe geen zaal waar ze zo weinig flexibel zijn en het dus volledig naar hun eigen regeltjes willen doen. Als ze geen buffet kunnen, is het misschien inderdaad een gebrek aan organisatie... Trouwens, roze servietten en tafelbekleding???? Wanneer was dat nog in de mode? Het mooiste wat we wat dat betreft gezien hadden was in faculty club in leuven, mooie bruintinten allemaal! Ik begrijp dat zalen niet iedere mode kunnen volgen, aangezien dit grote aankopen zijn, en je dus niet kan kiezen, maar dan nog liever een zaal waar champagnekleuren en geel/wit nog aanwezig zijn dan roze!
|
|
Tina
16-8-2008
|
12-2-2007 14:09:10
Ze zijn daar inderdaad niet flexibel. Wij wilden graag tafelkleedjes over de hoge receptietafels en dat kon ook niet, want "hij kreeg daar kippenvel van "en die tafels waren speciaal gekocht om te staan zonder doek! Als wij nu wel een tafelkeed willen...! Wij hebben nu een optie genomen bij Gasthof Ter Venne in Langdorp. Dat ziet er allemaal ok uit. Iemand daar ervaring mee?? Groetjes, Tina
|
|
Ilona
24-5-2008
|
14-2-2007 15:43:55
hey Tina, van een toeval gesproken, ik heb net 5 min geleden bevestigd in Tervenne. We hebben ongeveer 15 zalen gezien en van de helft hebben we het boekje niet meer bekeken eens we thuis waren. Maar met tervenne hadden we echt een KLIK: menu, de uitleg, ... wij gaan voor de zaal onder 't riet. Niet meteen de zaal met de grootste uitstraling, maar als het goed zit, zit het goed. We zijn er zondag gaan eten, en het zat er vol en het geluid werd best wel goed opgevangen toen (ook belangrijk). Over ervaringen met tervenne heb ik ook een topic geopend enkele dagen geleden. De tweede nipte keus was kasteel van horst, maar het was nogal moeilijk vergelijken, zij hadden alles laten zien en een boekje meegegeven met de menuvoorstellen, maar dat was niets vergeleken met de uitgebreide én enthousiaste uitleg van tervenne. Het zit 'm in de details uiteindeljk om te besissen. Bij kasteel van horst was het wel leuk dat het eten in het kasteel zou zijn en dat daarna iedereen voor het dessertbuffet zou moeten verhuizen naar het wagenhuis. dan heeft niemand nog een vaste plaats en zijn de pretbedervers (die die de hele avond blijven zitten en de dansers aanstaren) eraan voor de moeite. daar zal ik nu nog iets op moeten vinden. Ik vind het ook tof dat we de avondgasten meer kunnen aanbieden dan enkel het dessertbuffet, wij gaan ook voor de hapjetapjeavond gaan, veel jonge mensen (wij meestal) willen 's avonds gerust nog wel wat echt eten meepikken en niet enkel taartjes! Wanneer is jouw trouw? Bij ons is't 24 mei 2008.
|
|
Tina
16-8-2008
|
15-2-2007 11:36:10
Hé Ilona, zou het kunnen dat wij samen in Ter Venne waren vorige week maandag? Zijn wij dan ook niet samen gaan kijken naar het Sparrenhof?? Dacht verstaan te hebben dat dat mei was... Wij trouwen op 16/08/08, en kiezen ook voor Onder 't Riet. De zaal is inderdaad misschien niet zo rustiek of sfeervol als sommige anderen, alhoewel ik hem best ok vind. Het Sparrehof vonden wij minder interessant en minder mooi. We hebben nog niet officieel toegezegd, we hebben nog een week tijd. Maar we gaan ondertussen niet meer kijken naar andere zalen, dus ik denk wel dat het 'ja' wordt. Vinden jullie de prijzen niet wat hoog in vergelijking met andere zalen? Dat is zowat het enige wat ons nog tegenhoudt. Let me know! Groetjes, Tina
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|